در بازار خرید قرنیز، پی وی سی کابینت و انواع قرنیز ها ارائه و عرضه می شوند و مشتریان می توانند این محصولات را به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنند. عرضه حضوری انواع قرنیز به خریدار این امکان را می دهد، آنها را قبل از تهیه کردن از نزدیک لمس کرده و پس از تایید اقدام به خرید انواع آنها کنند.

بازار خرید قرنیز پی وی سی کابینت

مقاومت قرنیز پی وی سی مقابل پوسیدگی

مقاومت قرنیز پی وی سی مقابل پوسیدگی از زمان های گذشته استفاده از قرنیز در داخل ساختمان ها مرسوم بوده و در ساخت انواع آن از نمونه‌ های مختلفی استفاده می شده است که از جمله آنها می توان به قرنیز چوبی، آجری و… اشاره کرد.

رفته رفته و به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی قرنیز پی وی سی جایگزین انواع دیگر قرنیز به‌ خصوص نمونه سنگی شد. با ایجاد تغییرات در ساختار قرنیز، استفاده از آن نیازمند دقت بیشتری می باشد.

از جدید ترین انواع قرنیز، نوع pvc آن می باشد. جنس آنها پلاستیک است و متشکل از پروفیل هایی هستند که به صورت لایه ای از مواد پلاستیکی به وجود می آیند. 

انواع مختلف این نوع قرنیز در برابر پوسیدگی مقاوم می باشند، به همین علت است که از آنها در اماکنی استفاده می شود که در مجاورت آب قرار دارند. به علت خاصیت ضد آب و پوسیدگی بودن است که به قرنیز های pvc، ضد آب هم می گویند. مقاومت قرنیز از مزیت ‌های این محصول می باشد.

قرنیز های پی وی سی دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند که از جمله آنها می توان به اتصال آنها به دیوار به عنوان تزیین و یا به عنوان حاشیه در موقعیت های مختلف از آنها استفاده می شود. استفاده از قرنیز نمای بسیار زیبا به دیوار و حاشیه نزدیک به زمین می دهد.

این قرنیز دارای رنگ و طرح های مختلف است و در دکوراسیون مختلف بسته به مواردی که در طراحی منازل و… استفاده می شود، رنگ و طرح متناسب با آن را انتخاب کرده و به کار می برند.

در مناطق مرطوب کشور مانند شمال که رطوبت هوا در آن بسیار زیاد است به علت قابلیت ضد آب و ضد پوسیدگی بودن، این جنس از قرنیز بیشتر استفاده می شود.

از قرنیز پی وی سی برای کابینت هم استفاده می شود و یکی از دلایل استفاده از این جنس از قرنیز در حاشیه و داخل کابینت و… ضد آب بودن آن است.

مراکز عرضه قرنیز پی وی سی کابینت

مراکز عرضه قرنیز پی وی سی کابینت در مراکز عرضه قرنیز، پی وی سی کابینت و دیگر انواع این محصول به صورت عمده و جزئی عرضه می شوند. خرید عمده انواع آنها در طرح و رنگ های مختلف، برای کاربرد های گوناگون قیمتی مناسب تر نسبت به خرید جزیی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *