دلایل بسیاری وجود دارد که می‌توان گفت پارکت خیلی بهتر از لمینت است.به همین دلیل افراد سعی می کنند از پارکت برای سطح مورد نظر خود استفاده کنند زیرا این محصول دوام و کیفیت بالاتری دارد.

استفاده از لمینت نمی تواند یک حس خوب را به شما القا کند زیرا مشخص می شود که یک کفپوش مصنوعی است اما با استفاده از پارکت می توانید حس گرما خاصی به محیط خود ببخشید زیرا از چوب طبیعی ساخته می شود که دارای حس و انرژی بیش تری است.

اگر در منزل خود کودک و یا یک حیوان خانگی دارید و نگران آسیب دیدن پارکت هستید بهتر است بدانید این یک تصور اشتباه است، زیرا با استفاده از پارکت درجه یک که حس گرما و انرژی خوبی به شما باز می گرداند می توانید مدت زمان بیش تری نسبت به لمینت از آن استفاده کنید و تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از ریختن و ماندن آب بر روی پارکت باید خودداری کنید زیرا می تواند به بافت اصلی چوب آسیب جبران ناپذیری را وارد نماید.

به طور معمول پارکت با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد از این رو پیشنهاد می شود از این محصول در درجه کیفی بالا استفاده کنید تا کیفیت و جلوه خود را از دست ندهد. از این رو برخی تولید کنندگان سعی کرده اند این محصول را در انواع مختلفی تولید کنند تا افراد زیادی بتوانند این محصول را با قیمتهای متفاوت خریداری نمایند.

بررسی پارکت و لمینت از نظر دوام

پارکت‌ها اگر به درستی نگه داشته شوند عمر بسیار طولانی‌تری نسبت به لمینت دارند. اگر چه لمینت ها با دوام و مفید هستند اما بیش تر از ده سال نمی توان مورد استفاده قرار داد. لمینتها را می توان بر اساس رنگ و مقاومتی که دارند دسته بندی نمود و برخی از این محصولات را می توان بین  40 تا 80 سال با توجه به کیفیت و شرکت تولید کننده آن مورد استفاده قرار داد.

دوست داران محیط زیست همیشه تاکید می کنند استفاده از لمینت بهتر از پارکت است زیرا در تهیه پارکت از چوبهای درختان استفاده می شود که می تواند به محیط زیست آسیبهای جبران ناپذیری وارد کند از این رو در تلاش هستند استفاده از لمینت را در بین مردم رواج دهند.

امروزه افراد به دنبال استفاده از لوازم مدرن هستند زیرا می توانند تا مدتها از آن استفاده کنند. استفاده از لمینت و پارکت نیز می تواند محیط منزل یا محیط کار شما را مدرن و امروزی تر نمایش دهد از این رو افراد زیادی در سالهای اخیر سعی در استفاده از این سبک کف پوش کرده اند.

پارکت و یا کفپوشهای امروزی را می توانید در طرحهای مختلفی مشاهده نمایید و برخی از این مدلها مانند پارکتهای گران قیمت هستند و فقط افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند می توانند به شما در انتخاب کیفیت مناسب با توجه به قیمت گفته شده راهنمایی لازم را داشته باشند.

اگر سبک و طراحی منزل شما قدیمی می باشد بهتر است قبل از خرید پارکت و یا لمینت با کارشناسان طراحی منازل صحبت کنید و از آنها مشاوره بخواهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. زیرا برخی از منازل به دلیل سبک قدیمی که دارند بهتر است از پارکت به عنوان کف پوش استفاده نکنند و به جای آن از لمینت و یا سرامیک طرح چوب استفاده کنند.

بهتر است قبل از خرید هر گونه وسیله و مصالح ساختمانی با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مشاوره انجام دهید تا بتوانید خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید. برخی کارخانه ها این محصول را در حجم انبوه تولید می کنند و شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید ان را خریداری نمایید.

برخی از کشورها که خواهان سرامیک یا لمینت ایرانی هستند می توانند فرم های مربوطه را با دقت هر چه تمام تکمیل کنند تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند تا در سریع ترین زمان ممکن محصول برای شما صادر شود.

برای صادرات کاشی و سرامیک باید از اداره معادن و تجارت مجوزهای لازم را تهیه نمود و یک روند طولانی را طی کرد اما کارشناسان ما این روند را کوتاه تر و در بازه زمانی کم تری طی می کنند. به دلیل سابقه فعالیت در این حوزه ،می توانیم به میزان دلخواه این کالا را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

482 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *