کفپوش جدید با استفاده از مواد اولیه مانند پی وی سی یا پلی کلرید وینیل ساخته می شوند. این مواد نوعی پلیمر از فرآورده های نفتی می باشند که شامل زنجیره ای از مونومر ها می باشند. توزیع این کفپوش ها با تنوع رنگی بالا صورت می گیرد.

توزیع عمده کفپوش جدید پی وی سی

انعطاف پذیری بالا کفپوش پی وی سی

انعطاف پذیری بالا کفپوش پی وی سی کفپوش ها یکی از پر مصرف ترین موادی هستند که در بخش ساختمان برای پوشش دادن کف مکان های مختلف مانند آشپزخانه، سالن پذیرائی و اتاق خواب به کار می روند. 

علاوه بر ساختمان های مسکونی از انواع کفپوش پی وی سی جهت مکان های تجاری و اداری و سالن های ورزشی، کافی شاپ ها و بسیاری از مراکز دیگر استفاده می شود.

پی وسی سی که اختصار کلمات پلی کلرید وینیل می باشد نوعی پلاستیک مقاوم است که در بازار با نام کفپوش وینیل نیز معروف است. قیمت مناسب و ارزان و انعطاف پذیری کفپوش پی وی سی سبب استقبال گسترده در استفاده از آن شده است.

این تجهیزات به دو شکل ورقه ای و تایل در ابعاد مشخص ساخته شده و از بین انواع کفپوش هایی مانند چوب، لمینت، سرامیک و موکت که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از پر استفاده ترین انواع کفپوش می باشد. 

مقاومت و استحکام بالا، ضد رطوبت بودن، زیبایی، انعطاف پذیری و نگهداری ساده و آسان از جمله مزیت های این نوع کفپوش است که آنها را به گزینه ای مناسب برای کفپوش نمودن ساختمان تبدیل نموده است.


تولید کننده کفپوش جدید پی وی سی

تولید کننده کفپوش جدید پی وی سی

تولید کفپوش های جدید وینیل یا پی وی سی توسط  واحد هایی صورت می گیرد که در این زمینه موفق به اخذ استاندارد های لازم شده اند. استاندارد های به کار رفته در این زمینه شامل استاندارد های ملی و بین المللی می شود که در نهایت منجر به انواع کفپوش با کیفیت و طول عمر زیاد خواهد شد.

تولید این تجهیزات به کمک مواد اولیه مانند پی وی سی انجام می گیرد که کشور ایران به دلیل سرشار بودن از منابع غنی نفتی از تولید کنندگان انواع کفپوش پلاستیکی به شمار می آید.

تولید کننده کفپوش با توجه به نیاز بازار و میزان عرضه و تقاضا و همچنین با استفاده از دانش روز در ساخت این قطعات نهایت دقت را به کار برده و در نهایت موفق به ساخت تجهیزاتی می شود که امروزه به یکی از پر فروش ترین انواع تجهیزات در حوزه کفپوش ساختمان تبدیل شده اند.

رضایت خاطر مشتری یکی از اهدافی است که تولید کننده به آن توجه داشته و در این راستا سعی در تولید محصولی با دوام دارد. جهت خرید کفپوش مشاوره با تولید کننده و دریافت قیمت انواع آن از جمله برخی روش هایی است که می تواند راهنمای خریداران در خرید مناسب باشد.



بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *