پارکت نوع کف پوش چند لایه است که در جهت زیبایی در اماکن مسکونی و اداری کاربرد فراوانی دارد.پارکت ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی وجود دارند که پارکت طرح چوب آن دردایران بیشترین رواج را در میان اقشار مختلف مردم دارد.


توزیع کننده پارکت طرح چوب اتاق خواب

دکوراسیون شیک با استفاده از پارکت

دکوراسیون شیک با استفاده از پارکت استفاده از پارکت در کف ساختمان ها متداول شده است و با ورود فرهنگ غرب به زندگی مردم ایران، خانواده های ایرانی رقبت بسیاری برای استفاده از این متریال را از خود نشان داده اند .

پارکت ها بر دو نوع ساده و طرح دار در رنگ های تیره و روشن در بازار داخل موجود هستند‌که رنگ های  استخوانی، شیری، قهوه ای و طوسی از همه بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. 

از ویژگی های این محصول این است که در هر زمانی قابل جا به جایی و جدا شدن‌هستند و عایق صدا نیز هستند برای این منظور در زیر پارکت ها از فوم استفاده می کنند تا هنگام راه رفتن بر روی آن صدا ایجاد نشود. استفاده از فوم های استاندارد باعث می شود که از پوسیدن آن به مرور زمان جلوگیری شود تا پارکت آسیب نبیند .

پارکت ها از نظر هزینه نسبت به محصولات مشابه دیگر گران تر هستند ولی زیبایی منحصر به فرد آن به این عیب می ارزد.

از نکات مهم و ارزشمند‌در استفاده‌از پارکت: 

استفاده از فوم استاندارد، عدم استفاده در محیط مرطوب، عدم شست و شو با پاک کننده های قوی، استفاده از نصاب ماهر و با تجربه و هم چنین برای تداوم بیشتر استفاده از واکس مخصوص پارکت  نام برد.

پارکت ها اکثرا یک دست و ساده هستند و گاهی دارای رگه هایی ظریف می باشند.که‌ بر اساس استفاده در مکان مورد نظر مثل اتاق خواب، اتاق کودک و پذیرایی متفاوت هستند  متخصصین این امر آنها را با توجه به رنگ محیط با هم دیگر هماهنگ می کنند.

واردات انواع پارکت طرح چوب اتاق خواب

واردات انواع پارکت طرح چوب اتاق خواب بر اساس نیاز کشور به این محصول تاجران مجبور به  واردات انواع پارکت از کشورهای ترکیه و آلمان شده اند که این دو کشور بیشترین بخش بازار ایران را به خود اختصاص داده اند از دیگر کشورهای چین و بلژیک را می توان نام برد که پارکت تولیدی آنها نسبت به دو کشور دیگر از کیفیت کمتری برخوردار است. نوع برند، کشور سازنده و کیفیت در قیمت انواع پارکت موثر است.

هر چند که امروزه کار آفرینان این حوزه بر آن شده اند که با کسب دانش و هم چنین خرید تکنولوژی مربوطه قدم در راه بی نیازی کشور از واردات این محصول بردارند و به رشد اقتصادی کشور کمک کنند  شهرهای اصفهان، یزد، تهران ومشهد در این امر بسیار کوشا بوده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *