پارکت سه بعدی ادونس از جمله پارکت های بسیار زیبا و باکیفیت در کشور بوده که به عنوان کفپوش در ساختمان های لاکچری استفاده زیادی دارد و اخیراً کاربرد آن در طراحی جدید ساختمان بیشتر شده است.

تولید پارکت توسط تولید کننده آن از بهترین چوب انجام می شود و چنانچه می خواهید این پارکت را به دست آورید قطعا ارتباط با تولیدکننده این محصول برای شما بسیار مناسب تر است زیرا مستقیم محصول را از او دریافت می کنید و واسطه ها را در فرآیند خرید دخالت نمی دهید.

تولید پارکت سه بعدی ادونس

مشخصات پارکت سه بعدی ادونس

مشخصات پارکت سه بعدی ادونس پارک ادونس سه بعدی از جمله پارکت هایی است که ورود آن به بازار قدمت زیادی ندارد و اخیراً با پیشرفت تکنولوژی چاپ بر روی پارکت این محصول به بازار ارائه شده است؛ این پارکت می‌تواند طرح های بسیار زیبایی را ایجاد کند و این به دلیل دستگاه‌های پیشرفته چاپ است که می تواند طرح ها را بر روی پاکت ها چاپ نماید.

این نوع پارکت ها از تنوع طرح بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌توان هر نوع طرح را بر روی آنها ایجاد و در محل مورد نظر نصب کرده تا به این ترتیب پارکت بتواند زیبایی خاصی را در آن محیط ایجاد کند؛ این پارکت‌ها به دلیل این که کاهش کیفیت تصویر برند در آنها می‌تواند چهره کلی طرح سه بعدی را از بین ببرد معمولاً دارای یک لایه رزینی بر روی سطح خود هستند تا ثبات رنگ در آنها را تضمین کند و به این ترتیب کیفیت رنگ دایمی و ماندگار باشد و در اثر سایش یا برخورد اشیا و کشیدن جنس های مختلف بر روی آن دچار تغییر نشود .

از دیگر مشخصات پارکت سه بعدی می توان به ضخامت عالی آنها اشاره کرده که دقیقاً متناسب با ابعاد پارکت باکیفیت است و این که امکان نصب این پارکت ها همچون پارکت های معمولی بسیار راحت است به گونه‌ای به همدیگر وصل می شوند و درز بین آنها در زمینه پارکت ها به خوبی مشخص نیست.

ارائه پارکت سه بعدی ادونس

ارائه پارکت سه بعدی ادونس انواع مختلف پارکت سه بعدی ادونس توسط ارائه کننده این محصول به خریداران آن در سراسر کشور ارائه می گردد و عرضه می‌شود و می‌تواند هر مقدار از نیاز شما به عنوان خریدار عمده یا صادر کننده این محصول را تامین نمایند.

ارائه پارکت ادونس به شکل بسته بندی شده و ویژه است و در این بسته بندی پارکت به هیچ عنوان تحت تاثیر رطوبت یا ضربه دچار شکستگی یا تغییر در کیفیت نمی‌شود بنابراین ارائه پارکت مذکور می‌تواند خواسته‌های مشتریان از یک پارکت سالم و بی عیب را برطرف نماید.

بنابراین اگر قصد تهیه این پارکت را دارید می توانید به طور مستقیم با مسئول ارائه این محصول ارتباطات اینترنتی و آنلاین فرار کنید و استعلام و در نهایت سفارش این پارکت را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *