کف پوش ها دارای انواع و اقسام گوناگونی مانند: موکت، سرامیک، پارکت و … هستند که هر کدام دارای ویژگی و کیفیت متفاوتی می باشند. پارکت به دلیل محاسن فراوانی که نسبت به کفپوش های دیگر دارد، توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. تولید کننده پارکت لمینت براق این محصول را با رنگ های زیبا و شیک همچنین طرح های جذاب با بهترین کیفیت و با رعایت استانداردهای لازم تولید و ارائه می کند.

تولید کننده پارکت لمینت براق کف ساختمان

دوام بالا پارکت لمینت براق ساختمان

دوام بالا پارکت لمینت براق ساختمان یکی از مزایای استفاده از پارکت لمینت براق در ساختمان ها و منازل مسکونی دوام بالا پارکت می باشد همچنین عمر طولانی و ماندگاری بسیار خوب از محاسن این کفپوش زیبا و جذاب است و این محصول از جنس چوب بوده و آن را با وسایل مختلف جلا می دهند و روکش به کار رفته در آن بسیار مقاوم و باداوام می باشد.
در برابر ساییدگی و خش مقاومت خوبی از خود نشان می دهد همچنین عایق مناسبی برای گرما و صدا بوده و جنس  نرم و محکمی دارد و یکی دیگر از قابلیت های خوب آن قابلیت انتقال پذیری پارکت و تنوع زیاد در طرح و رنگ است.
پارکت لمینت به دلیل براقیت و روشن بودن جلوه خاصی به فضای محیط می بخشد و زیبایی آن را دو چندان می کند و موجب افزایش میزان نور در محیط می شود. از ویژگی های پارکت لمینت براق می توان به بزرگتر نشان دادن فضا، نظافت راحت و آسان، مقاوم بودن در برابر ضربه، مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی و … اشاره نمود.

بازار صادرات پارکت لمینت براق کف ساختمان

بازار صادرات پارکت لمینت براق کف ساختمان کشور ما در زمینه تولید انواع  کف پوش های ساختمانی پیشرفت زیادی کرده است و امروزه کارخانه های متعددی در شهرهای بزرگ کشور در زمینه تولید انواع پارکت در حال فعالیت می باشند که این محصول را با استفاده از متریال درجه یک توسط تکنولوژی مدرن و پیشرفته و در طرح و رنگبندی متنوع تولید و ارائه می کنند و بسیاری از برندها توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی انواع این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر نمایند.

در حال حاضر بازار صادرات پارکت به بسیاری از کشورهای همسایه بسیار داغ می باشد و انواع پارکت لمینت براق با ضمانت کیفیت توسط شرکت های بازرگانی به کشورهایی از جمله عراق، افغانستان،حوزه خلیج فارس و … صادر می شود که به دلیل مرغوبیت و کاربرد فراوان در کشورهای مقصد نیز مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *