پارکت ها صفحات چوبی هستند که معمولاً برای پوشش کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند که یکی از جدید ترین نمونه های آن ها، پارکت مدرن ترک فلور می باشد که دارای کیفیت بالایی است و طرفداران ویژه‌ ای را جذب خود کرده است.

تولید کننده پارکت مدرن ترک فلور

تفاوت کیفیت پارکت فلور ایرانی و خارجی

تفاوت کیفیت پارکت فلور ایرانی و خارجی کیفیت پارکت فلور از جمله فاکتور هایی است که همواره مورد توجه خریداران این محصول قرار می‌ گیرد. پارکت های فلور در نمونه های ایرانی و خارجی به بازار عرضه می‌ شوند. بسیاری از مصرف کنندگان تصور دارند که نمونه های ایرانی و خارجی این محصول از لحاظ کیفیت با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند.

اما این یک تصور کاملاً غلط است. زیرا امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نفوذ آن در صنعت ایران، می‌توان گفت پارکت هایی که توسط تولید کنندگان ایرانی ساخته شده اند، از لحاظ کیفیت چیزی از پارکت های خارجی کم ندارند و حتی تولیدکنندگان این محصول در این عرصه با پاکت های خارجی در رقابت هستند.

همچنین لازم به ذکر است که پارکت های ایرانی و خارجی علاوه بر اینکه از لحاظ کیفیت، مشابه یک دیگر هستند، قیمت پارکت های ایرانی بسیار مناسب تر و ارزان تر از نمونه‌ های خارجی این محصولات است.

زیرا نمونه‌ های خارجی این محصول هزینه‌ های ناشی از حمل و نقل، سود واسطه‌ ها و عوارض گمرک، بر روی قیمت تمام شده شان تاثیر گذاشته است و موجب شده است که این نمونه‌ های خارجی با قیمت بالا تری به بازار عرضه شوند. با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت عاقلانه ترین راه برای خرید پارکت ها انتخاب محصول ایرانی از بین محصولات خارجی موجود در بازار است.

فروش ویژه پارکت مدرن ترک فلور

فروش ویژه پارکت مدرن ترک فلور پارکت ها یکی از تاثیرگذار ترین محصولات در دکوراسیون داخلی ساختمان ها محسوب می‌ شوند. از همین جهت طرح های به کار رفته در این محصولات مطابق با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی است. در نتیجه به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین انواع پارکت ها، پارکت های مدرن ترک فلور می باشد که از سبک مدرن پیروی می کنند.

این پاکت ها به دلیل سادگی که در طرح و ظاهر خود دارند می‌ توانند با تمامی المان‌های موجود در دکوراسیون داخلی فضا ها خود را هماهنگ کنند و زیبایی منحصر به فردی را در نمای داخلی ساختمان ها ایجاد کنند.

این سایت نیز از جمله مراکزی است که به فروش ویژه پارکت های مدرن و کلاسیک ترک فلور فعالیت دارد و همواره سعی دارد این محصولات را در درجه کیفی بالایی و با قیمت بسیار مناسب، در طرح ها و رنگ های متنوع، در ویترین فروش خود به مشتریان عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید و فروش و همچنین ویژگی های این محصول، می توانید از طریق درگاه های ارتباطی درج شده با کارشناسان فروش این سایت تماس برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *