برای خرید پارکت ترکیه اورجینال با کیفیت فوق العاده مناسب به وب سایت ارائه کننده پارکت ترکیه مراجعه نمایید، وظیفه ی طراحی و تولید انواع پارکت های ترکیه بر عهده ی شرکت های ترکی می باشد و این پارکت ها تنوع رنگ و طرح بیشتری نسبت به پارکت های تولید شده در ایران دارند.
پارکت های ترکیه معمولا از چوب بلوط تهیه شده اند و به همین علت شکل پذیری بهتری دارند و طرح زدن به این پارکت ها ساده تر است و به همین علت گفته می شود که پارکت های ترکیه ای متنوع تر هستند.

شرکت تولید پارکت ترکیه

انواع طرح های پارکت ترکیه

انواع طرح های پارکت ترکیه اکثر طرح های پارکت ترکیه بسیار لوکس و شیک می باشند و دارای حدود 15 طرح متنوع و لوکس با رنگ بندی فوق العاده متنوع هستند و در این بخش از مطلب به منظور آشنایی با انواع طرح پارکت های ترکیه و رنگ آنها نکاتی را در اختیارتان قرار می دهیم.

اولین دسته از پارکت های وارداتی ترکیه طرح های گرد بادی دارند طرح روی این پارکت ها حالت دایره مانند دارد و این دایره ها از نظم خاصی پیروی نمی کنند رنگ بندی پارکت های ترکی گرد بادی معمولا از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره است و در این رنج رنگ بندی رنگ هایی مانند عسلی و خاکی نیز مشاهده می شوند.

دسته ی دوم از پارکت های ترکی که صد در صد از چوب خالص بلوط تهیه شده اند و ضخامت زیادی دارند معمولا دارای طرح های هندسی هستند و در طراحی آنها از اشکال هندسی مانند مربع و مستطیل ایده پردازی شده است و این پارکت ها اکثرا به صورت لمینت و برجسته به بازار عرضه می شوند و رنگ بندی آنها فوق العاده متنوع می باشد و دارای طیف رنگی طوسی، قهوه ای، خاکی و عسلی دیده می شوند.

دسته ی سوم پارکت هایی هستند که در طراحی آنها خطوط منظمی مشاهده می شود و این پارکت ها معمولا برای دیزاین کف آشپزخانه مناسب هستند و به صورت تک رنگ یا دو رنگه طراحی و به بازار عرضه می گردند.

ارائه کننده پارکت ترکیه

ارائه کننده پارکت ترکیه به دلیل این که پارکت های ترکی فقط با استفاده از چوب درخت بلوط تهیه می شوند این پارکت ها ضخامت بیشتری دارند و در نتیجه میزان دوام آنها نیز بیشتر است و این پارکت ها دارای طرح های مناسب برای پوشاندن کف آشپزخانه نیز می باشند.
همانطور که می دانید پارکت های ترکی نوعی پارکت وارداتی به شمار می آیند و به علت استفاده از چوب های گران قیمت در ساخت آنها، در نتیجه قیمت گرانتری نیز خواهند داشت و برای خرید این پارکت ها و دیدن انواع مدل های پارکت به وب سایت ارائه کننده پارکت ترکیه مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *