قرنیز از جمله موادی است که استفاده از آن در طراحی‌های داخلی ساختمان‌ها دیده می‌شود و مزیت‌های زیادی دارد و نه تنها در داخل، بلکه در بازارهای جهانی نیز بسیار مورد استقبال واقع شده است. 

مجموعه ما یکی از برترین نمایندگی و صادرکننده قرنیز ام دی اف طرح دار در ایران است. در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛ 

صادر کننده قرنیز ام دی اف طرح دار

نصب آسان قرنیز ام دی اف طرح دار

نصب آسان قرنیز ام دی اف طرح دار قرنیز همان قسمتی است که به پایین نقطه دیوارها دور تا دور نصب شده است. قرنیز دارای جنس‌های مختلفی است و یکی از پر مصرف ‌ترین نوع آن از جنس ام دی اف است. 

ام دی اف نوعی چوب است در فرآیند صنعتی و به شکل مصنوعی ساخته می‌شود و استفاده از آن مزیت زیادی دارد. چرا که می‌توان آن را طرح دار کرد و به این وسیله دکوراسیون محل مورد استفاده را زیبا و جذاب کرد. 

استفاده از این قرنیز ها، باعث جلوگیری از نشستن گرد و خاک در دیواره‌های کناری می‌شود و قرنیز‌ها به نحوی ساخته می‌شوند که در صورت نشستن گرد و غبار، به راحتی پاک شوند. 

یکی از مزیت‌های مهم آن، نصب آسان قرنیز است. نصب آن به این شکل است که پس از تهیه قرنیز در ابعاد مشخص مکان، به وسیله پیچ، گیره‌های نصب و همچنین چسب حرارتی یا چسب چوب به دیوار وصل می‌شود. 

متصل شدن آن به دیوار، کناره‌ها را از نفوذ آب محافظت می‌کند. این مورد به خصوص در آپارتمان‌ها بسیار مهم است که سبب نفوذ رطوبت به دیوار همسایه نشود. 

همچنین زمانی که پارکت نوع چوبی به عنوان کف پوش انتخاب می‌شود، معمولا باید مقداری فاصله بین دیوار و آن قائل شد، چرا که چوب دارای انبساط است. کناره‌های باز ظاهر خوبی به مکان مورد نظر نخواهد داد و به این ترتیب لزوم استفاده از قرنیز ام دی اف دیده می‌شود، خصوصا اگر از نوع طرح‌دار باشد که زیبایی را دو چندان خواهد کرد. 

نمایندگی خرید قرنیز ام دی اف طرح دار

نمایندگی خرید قرنیز ام دی اف طرح دار این روزها به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که این نوع قرنیز‌ها دارند، استفاده از آن بسیار افزایش یافته است و با افزایش تقاضاها برای آن، میزان تولید قرنیز هم بالا رفته است. 

نمایندگی خرید قرنیز طرح دار ام دی اف ما، به دلیل اینکه این محصول را با کیفیت بالا و به قیمت مناسب عرضه می‌کند، مورد استقبال واقع شده و سبب رضایت مشتریان شده است. 

متقاضیان محترم می‌توانند جهت خرید این نوع قرنیز به قیمت مناسب، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *