کفپوش ها محصولاتی کاربردی هستند که در تنوع بالایی ساخته می شوند و از آنان در مکان های بسیار متعددی استفاده می کنند. همچنین این اقلام، از نظر جنس، کیفیت، رنگ و مدل با هم تفاوتی ها آشکاری دارند. ما در این مقاله، به عرضه مستقیم کفپوش شیک طرح پارکت می پردازیم و آن را به شکل همه جانبه، معرفی می کنیم.عرضه مستقیم کفپوش شیک طرح پارکت

نحوه اجرای کفپوش طرح پارکت در پذیرایی

نحوه اجرای کفپوش طرح پارکت در پذیرایی هنگامی که صحبت از کفپوش هایی که در طرح های پارکت ساخت می شود، می نماییم، منظورمان می توانید سرامیک ها و یا حتی پلیمرهای گوناگون باشد. این محصولات را عموماً در سالن بزرگ و اصلی یک آپارتمان استفاده می نمایند. در این بخش، به نحوه اجرای کفپوش طرح پارکت در پذیرایی اشاره می کنیم.

به این نکته هم دقت داشته باشید که نوع پلیمری به راحتی نصب می‌ گردد و تنها نیاز است تا سطح را تمیز کرده و با چسب مخصوص، آن را اجراء کنید؛ اما برای نوع سرامیکی اندکی کار مشکل تر است. جهت اجراء حتماً باید سطح کنده شود و سپس کاملاً تراز گردد. بعد از آن با استفاده از ملات، سرامیک ها را کنار هم چید.

اگرچه امروزه به جای ملات، از چسب های مخصوصی که برای این منظور ساخته شده اند کار می گیرند که بسیار مفید اند و باعث می‌ شوند تا نصب، با سرعت بیشتری پیش برود، بدون این که نیازی به درست کردن ملات های مختلف سیمانی و غیره باشد.

در کل، کفپوش های پارکتی در دو نوع براق و مات ساخته می شوند و رنگ های متنوعی نیز دارند که عبارتند هستند از:

  • رنگ قهوه ای تیره
  • رنگ نسکافه ای
  • رنگ قهوه ای روشن
  • رنگ کرم

بازار صادرات کفپوش شیک طرح پارکت

بازار صادرات کفپوش شیک طرح پارکت پارکت در واقع از چوب ها به دست می آیند که روند تولید آن طولانی، هزینه بر و در همین حال باعث آسیب زدن به محیط زیست می شود. پس شماری از شرکت ها بنا به ساخت انواع کفپوش های دیگری کردند که در این طرح باشند. از سویی، شاهد بازار صادرات کفپوش شیک طرح پارکت می باشیم.

این نمونه از محصولات به دلیل ارزانی، کیفیت بالا و همچنین تمیز کردن راحت مشتریان زیادی در آنسوی مرزها پیدا کرده است. همینطور باید به این موضوع هم اشاره کنیم که بعضی از برندهای مطرح، به گونه ای محصولات خود را می سازند که با نگاه کردن نمی توان تشخیص داد، جنسی به جزء چوب دارند.

روی هم رفته، این نوع از کالا را بازرگانان به کشورهای همسایه بیشتر صادر می کنند و برای این که فروش بهتری داشته باشند، شاخصه هایی مانند استاندارد، کیفیت بالا، تنوع رنگ و سایز را در نظر می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *