فروشندگان پارکت برجسته هاوس بادن به فروش این محصولات در سراسر ایران اقدام می نمایند. می توان این محصولات را به صورت عمده خریداری نمود، چون بسیار در کاهش قیمت تاثیرگذار می ‌باشد و می ‌توانیم محصولات را در هر طرح و رنگی به قیمت ارزان تری خریداری کنیم. این پارکت‌ ها یکی از محبوب ترین کف پوش ها می باشند و طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده اند.

فروشندگان پارکت برجسته هاوس بادن

مشخصات پارکت برجسته هاوس بادن

مشخصات پارکت برجسته هاوس بادن مشخصات پارکت برجسته هاوس بادن را اگر اطلاع داشته باشیم، می ‌توانیم بهترین این کفپوش ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهیم.

  • انواع این کفپوش ها از نظر ضخامت عرض و طول و تعداد تایل پارکت، سطح پوشش هر بسته پارکت، با یکدیگر متفاوت می باشند. مثلا ضخامت بعضی از این کفپوش ها بیشتر و بعضی دیگر کمتر است و از نظر طول و عرض نیز در اندازه های مختلفی قرار دارند.
  • این پارکت ها بسیار جنس با مقاومتی نسبت به رطوبت دارند.
  • پارکت های برجسته هاوس بودن نسبت به سیستم گرمایشی از کف طراحی شده‌اند و مقاومت بالایی را نسبت به گرما دارند و در طرح و رنگ های متنوعی وجود دارند.
  • از مشخصات این کفپوش ها می توان به این موارد اشاره نمود: استحکام و مقاومت شان و ضد اشعه بودنشان که در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند و طبیعی هستند، چون از مواد خام ساخته شده اند.
  • بسیار سریع نصب می‌ شوند و بسیار در وقت و زمان برای نصبشان صرفه جویی می ‌شود. این کفپوش ها گارانتی مادام العمری دارند و همچنین لغزنده نمی باشند و در آخر می توان با قدرت گفت، ظاهری بسیار شیک دارند که در زیبای ساختمان بسیار تاثیرگذار می ‌باشند.

قیمت پارکت برجسته هاوس بادن

قیمت پارکت برجسته هاوس بادن قیمت پارکت هاوس بادن بسیار متناسب با کیفیت این کفپوش ها می باشد. اگر این کفپوش ها را به طور کلی خریداری کنیم، بسیار مقرون به صرفه است. پارکت برجسته هاوس بادن یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کفپوش ها در سطح کشور است. مشخصات پارکت برجسته هاوس بادن را اگر کسی از آن اطلاع داشته باشد، امکان ندارد که برای ساختمان خود از این کفپوش ها استفاده نکند. زیرا یک انتخاب درست برای ظاهری شیک و زیبا می باشد.

پارکت هاوس بادن چون بسیار مقاوم و با استحکام می باشد، بنابراین بسیار متناسب از نظر قیمت خواهد بود. این کف پوش ها یک برند شناخته شده و با کیفیت بالا در ایران می باشند. انتخاب این پارکت ها می تواند یک گزینه مناسب برای ساختمان شما باشد. برای تمامی قسمت های ساختمان مثل اتاق خواب ها، آشپزخانه، سالن پذیرایی، استفاده از این کفپوش ها بسیار مناسب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *