کفپوش ها دارای انواع و اقسام مختلفی از جمله سرامیک، سنگی، چوبی و پارکت و … هستند که هر کدام دارای کیفیت و خصوصیات متفاوتی می باشند و یکی از بهترین نمونه های آن که امروزه متقاضیان زیادی دارد، پارکت است و به دلیل مزیت های فراوان مورد پسند مشتریان بسیاری در داخل و خارج از کشور واقع شده است. فروشگاه برتر پارکت طرح دار پذیرایی را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید به راحتی پیدا کنید.

فروشگاه برتر پارکت طرح دار پذیرایی

بررسی ویژگی های پارکت استاندارد

بررسی ویژگی های پارکت استاندارد از ویژگی های پارکت استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خراشیدگی می باشد.
  • عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی است.
  • نظافت و تمیز کردن آن آسان است.
  • در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
  • در مقابل انواع لکه مقاوم می باشد.
  • مقاومت خوبی در برابر حرارت بالا دارد.
  • از دوام بالا و عمر طولانی برخوردار می باشد.

در کارخانه های تولید کننده انواع پارکت در طرح و رنگ های مختلف و در ابعاد و اندازه استاندارد توسط تکنولوژی مدرن و متریال درجه یک تولید و ارائه می شود. این روزها انواع پارکت در منازل مسکونی بیشترین استفاده را دارد و نمونه های ساده و طرح دار آن برای قسمت های مختلف منزل از جمله پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول گرمی و زیبایی خاصی به فضای منزل می بخشد و نسبت به کارایی و عملکرد مطلوب از قیمت مناسبی برخوردار هستند. قیمت این محصول با توجه به کیفیت، طرح و رنگ، برند، شرکت سازنده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان عرضه و تقاضا و … متفاوت است.

عرضه کننده پارکت طرح دار پذیرایی

عرضه کننده پارکت طرح دار پذیرایی یکی از مراکز عرضه کننده پارکت طرح دار پذیرایی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین مرکز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید. لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.
از مزیت های خرید از این مرکز می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *