پوشش کف همیشه بیشترین تاثیر را در زیبایی و جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی داشته است. با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید پارکت های زیبا تر و با کیفیت تر بوده ایم. برای خرید پارکت لمینت ترک که از بهترین پارکت ها است می‌توانید از شرایط فروش ویژه پارکت لمینت ترکیه ای فلور استفاده کنید. 

فروش ویژه پارکت لمینت ترکیه ای فلور

مقاوت بالا پارکت لمینت در مقابل سایش

مقاوت بالا پارکت لمینت در مقابل سایش پارامتر مهمی که پارکت های لمینت را از دیگر پارکت ها متمایز می‌کند، مقاومت بالا پارکت است. این ویژگی به علت ساختار ویژه آن است. پارکت های معمولی از چوب درخت به طور مستقیم ساخته می‌شوند اما پارکت لمینت را از چوب های فشرده می‌سازند. چوب خالصی که با آنها پارکت های معمولی را می‌سازند با آب واکنش پذیری شدیدی دارد و در صورت خیس و مرطوب شدن ورم کرده و فرم خود را از دست می‌دهد این مشکل بزرگی است و از پارکت های معمولی به دلیل مقاومت پایین آنها در آشپزخانه نمی‌توان استفاده کرد. علاوه بر مقاومت در برابر آب، پارکت های لمینت ترک در برابر سایش نیز بسیار مقاوم تر از پارکت های معمولی هستند. پارکت های لمینت بسیار با دوام تر هستند و در اثر سایش و برخورد با اجسام سنگین و نوک تیز آسیب نمی‌بینند. همانطور که ثابت شده است اگر از این پارکت ها به همان شکل که متصدیان و کارشناسان فروش در مراجع خرید به شما توضیح می‌دهند محافظت کنید می‌توانید به مدت ده سال از آنها استفاده کنید. اگر فرزندان پر جنب و جوش و یا خانه و یا محل کار پر رفت و آمدی دارید بهترین گزینه برای کف پوش پارکت های لمینت است که قدرت مقاومت و دوام در برابر سایش و ضربه و رطوبت را داشته باشد چرا که این محیط های شلوغ و پر رفت و آمد نیاز بیشتری به تمیز کردن و ضد عفونی کردن دارند و باید مقاومت و دوام داشته باشند و در غیر این صورت هزینه شما هدر می‌رود و متضرر می‌شوید.

مرجع خرید پارکت لمینت ترکیه ای فلور

مرجع خرید پارکت لمینت ترکیه ای فلور لمینت ترکیه ای فلور از بهترین پارکت ها است و چون نصب آن آسان تر است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند. شما خریداری ارجمند اگر به دنبال با کیفیت ترین پارکت لمینت هستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا مکاتبه با کارشناسی فروش ما اطلاعات کامل را دریافت کنید و با مرجع خرید پارکت لمینت ترکیه ای فلور آشنا شده و خرید خود را به طور مستقیم با شرایط ویژه و پایین ترین قیمت نسبت به سطح بازار خرید خود را انجام دهید. شما به این ترتیب می‌توانید با صرف کمترین هزینه مالی و زمانی سفارش خود را به راحتی ثبت کرده و یک خرید اقتصادی و با رضایت داشته باشید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *