قرنیز پی وی سی طرح چوب وسیله ای است که معمولا در کناره کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت قرنیز پی وی سی به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از عوامل جنس به کار رفته در قرنیز هاست، هرچه کیفیت اجناس به کار رفته بهتر باشد، قیمت افزایش میابد. قرنیز pvc در اندازه های مختلفی تولید می شود و هر چه اندازه آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است، زیرا مواد به کار رفته در تولید آن به مراتب افزایش پیدا می‌کند. 

قیمت روز قرنیز پی وی سی طرح چوب

ارتفاع مناسب قرنیز پی وی سی

ارتفاع مناسب قرنیز پی وی سی قرنیز پی وی سی در اندازه های مختلفی تولید می شود که هم از لحاظ توپر و توخالی بودند و هم از لحاظ ارتفاع با یکدیگر متفاوت هستند. قرنیز معمولاً در سایز های ۷، ۹ و ۱۱ سانتی متری در بازار یافت می شود.

قرنیز های توپر به نوعی از قرنیز ها گفته می‌شود، که ضخامت آن را بیشتر است و هیچ گونه جای خالی درون خود ندارند. از این نوع قرنیز ها معمولاً در کناره های کابینت استفاده می شود، این محصولات معمولا رنگ روشن و براقی دارند و رنگ سفید را می توان پرطرفدارترین رنگ از این مجموعه دانست. 

نوع دوم قرنیز ها قرنیز های تو خالی هستند، این قرنیزها برای رد کردن سیم و کابل از پشت تلویزیون، یخچال و غیره به کار می روند. یکی از مهمترین کارایی های آن پوشاندن سیم در کناره های کار، مانند کناره دیوارها و … است.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که بهترین ارتفاع قرنیز پی وی سی کدام است؟ در این مورد باید گفت، مناسب ترین ارتفاع تنها با توجه به نیاز شما تعیین می گردد. اما پرفروش‌ترین قرنیز های پی وی سی در قرنیز های توپر، قرنیز های ۹ سانتی متری و در انواع تو خالی، قرنیز های ۱۱ سانتی متری هستند. 

بهتر است در هنگام خرید در مورد ارتفاع مناسب قرنیز و محل کاربرد آن، با فروشنده مشورت نمایید. 

عمده فروشی قرنیز پی وی سی طرح چوب

عمده فروشی قرنیز پی وی سی طرح چوب اگر به دنبال خرید قرنیز پی وی سی برای منزل خود هستید، بهتر است آن را به صورت عمده خریداری نمایید، زیرا در بسیاری از موارد، با پیشرفت این صنعت، شکل ظاهری قرنیز ها مدام در حال تغییر است و اگر قرنیز را به یکباره خریداری نکنید، ممکن است دیگر مشابه آن را پیدا نکنید. 

عمده فروشی قرنیز، در فروش خود برای سهولت مشتریان احترام ویژه قائل شده است و همچنین محصولات خود را با قیمت بسیار کمتری به بازار عرضه می نماید. اگر محصولات را از این عمده فروشی ها خریداری کنید، در هزینه های شما صرفه جویی بسیار زیادی می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *