پارکت لمینت زد فور پلاس که توسط کارخانجات معتبر کشورمان تولید شده و از طریق مراکز عرضه پارکت لمینت به بازار ارائه می گردد، دارای کیفیت و دوام بسیار خوبی می باشد و از جمله محصولاتی است که می توان آن جزو رده کیفی AC3 طبقه بندی نمود؛ این کفپوش جزو محبوب ترین متریال هایی است که طراحان فضاهای داخلی ساختمان ها از آن برای پوشش دادن به کف منازل، دفاتر کار و اماکن اداری استفاده می نمایند.

مراکز عرضه پارکت لمینت زد فور پلاس

تفاوت پارکت لمینت زد فور با ساده ؟

تفاوت پارکت لمینت زد فور با ساده ؟ یکی از پارکت های بسیار زیبا و جذابی که در سالهای نه چندان دور توسط شرکت های ایرانی ساخته شده و در بازار وجود داشت، پارکت لمینت زد فور بود و محصولی که در حال حاضر مشاهده می کنید نوع ارتقاء یافته آن است که ما آن را به نام زد فور پلاس می شناسیم.
و اما از جمله مهمترین تفاوت هایی که میان پارکت لمینت زد فور با نوع ساده این کف پوش ها وجود دارد، شامل پارامترهای زیر می باشد:

  • مغزی به کار رفته در این پارکت از نوع HDF بوده که مقاومت آن را به میزان فراوانی افزایش داده است.
  • این محصول از تنوع بیشتری در طرح و رنگ نسبت به نوع ساده آن برخوردار می باشد.
  • استاندارد سایش آن AC3 بوده و معمولاً برای پوشش دادن منازل مسکونی انتخاب خوبی به شمار می رود.
  • پارکت لمینت زد فور پلاس ضد آب بوده و اثری از لکه بر روی آن باقی نمی ماند.

یکی از نکته های مهمی که در مورد این پارکت وجود دارد و باید به آن توجه فراوانی نمایید این است که در هنگام نصب آن باید نهایت دقت را به خرج داده و حتماً از افراد متخصص که در این زمینه مهارت لازم را دارند کمک بگیرید، چرا که اگر فاصله میان آنها به خوبی رعایت نشود، ممکن است پارکت در اثر گرما و سرمای محیط دچار انقباض و انبساط شده و کیفیت خود را از دست بدهد.

نمایندگی خرید پارکت لمینت زد فور پلاس

نمایندگی خرید پارکت لمینت زد فور پلاس مجموعه اینترنتی ما که در حال حاضر مشاهده می کنید، یکی از مراکز اصلی فروش این محصول در ایران است که به عنوان نمایندگی خرید پارکت در فضای آنلاین به فعالیت مشغول بوده و نوع مرغوب و اورجینال این کفپوش زیبا را به مشتریان خویش ارائه می نماید.
شایان ذکر است که اندازه این پارکت معمولاً در تایل های 120 سانتی متری طراحی شده و هر بسته می تواند حدود 1.83 متر مربع را به خوبی پوشش دهد.
تنوع در طرح و رنگ آن موجب رضایت هر سلیقه ای شده و باعث به وجود آمدن یک دیزاین حرفه ای و منحصر به فرد برای منزل شما می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *