مرجع فروش پارکت لمینت ترکیه زیباترین و بهترین پارکت ها را در اختیار شما قرار می دهد، پارکت های لمینت ترکی معمولا دارای استحکام بسیار بالایی هستند و در اثر ایجاد ضربه و یا رطوبت بر روی سطح این پارکت ها، به ندرت دچار مشکل می شوند.
پارکت های ترکی با توجه به دوام و جنس فوق العاده عالی و همچنین وارداتی بودن، از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار می باشند البته قیمت این پارکت ها تا حدود زیادی به انتخاب طرح آنها بستگی دارد.

مرجع فروش پارکت لمینت ترکیه

انتخاب پارکت لمینت ترکیه

انتخاب پارکت لمینت ترکیه پارکت های ترکی علاوه بر داشتن استحکام و مقاومت بسیار بالا از طراحی بسیار مناسب و زیبایی نیز برخوردار هستند به طوری که در برخی موارد طرح پارکت های ترکی بسیار خاص تر و طبیعی تر از طرح پارکت های ایرانی است.

در ساختن پارکت های ترکی معمولا از چوب گران قیمت کنار یا گردو استفاده می کنند امروزه اکثر پارکت های امینت ترکیه بر روی لایه ی چوبی خود دارای یک لایه ی سیلیکونی بی رنگ هستند که این لایه نقش ضد آب بودن دارد و از نفوذ آب به درون چوب پارکت جلوگیری می کند.

پس از ساخت کامل پارکت های لمینت خارجی بر روی سطح داخلی چوب پارکت از یک ماده ی قوی برای جلوگیری از ورود حشرات به چوب پارکت و آسیب رساندن به آن استفاده می کنند و این ماده مانع از حمله ی حشراتی مانند موریانه و … به پارکت ها می شود اما پارکت های ایرانی معمولا این قابلیت را ندارند.

پارکت های خارجی معمولا به صورت قطعه قطعه به بازار عرضه شده و به فروش می رسند و اندازه ی ابعاد این پارکت ها به طرح آنها بستگی دارد و پس از خرید این قطعات توسط نصاب پارکت به یکدیگر متصل می شوند و سپس نصاب قطعات را با استفاده از یک چسب مخصوص به کف منزل شما متصل می کند و پس از نصب پارکت لمینت به مدت 48 ساعت از قرار دادن اشیاء بر روی پارکت و یا راه رفتن بر روی آن بپرهیزید.

پخش پارکت لمینت ترکیه

پخش پارکت لمینت ترکیه همانطور که در بخش ابتدایی مطلب اشاره کردیم قیمت پارکت تا حدودی به برند و شرکت سازنده ی پارکت بستگی دارد و در صورتی که پارکت ها خارجی و وارداتی باشند قیمت گرانتری خواهند داشت اما علاوه بر این مورد طرح پارکت نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.

برای دیدن آلبوم های خارجی پارکت لمینت ترکی و اطلاع از متراژ و مشاهده ی جزئیات آنها و همچنین انتخاب پارکت لمینت به وب سایت شرکت پخش پارکت ترکیه مراجعه نمایید در این وب سایت با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین پارکت های خارجی در اختیار شما قرار می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *