پارکت لمینت ادونس از نمونه های کف پوش است که در کف ساختمان ها بکار رفته و دارای چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد است و در طرح و مدل های مختلفی مورد خرید و فروش قرار می گیرد که مورد استقبال زیادی در بین مشتریان قرار گرفته است. نمایندگی پخش آن نیز در اقصی نقاط کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان بوده و انواع نمونه ها را در بالاترین سطح کیفی و بهترین نرخ در دسترس مشتریان قرار می دهد.

نمایندگی پخش پارکت لمینت ادونس ضد خش

نظافت آسان پارکت های لمینت ادونس

نظافت آسان پارکت های لمینت ادونس پارکت لمینت ادونس دارای سطحی یکنواخت و صیقلی است که آلودگی ها را به خود جذب نمی کند و در برابر گرد و غبار مقاوم است که براحتی نیز با کهنه نمدار تمیز خواهد شد. علاوه بر نظافت آسان پارکت این محصول در طرح و رنگ های متنوع و با تکنولوژی روز اروپا و استانداردهای آن تولید شده و بسیار مستحکم و با دوام می باشد.

پارکت لمینت ادونس دارای ضخامت ۸ میل کلیک های مقاوم، مقاومت سایشی و مغزیه اچ دی اف بوده و به دلیل دمای متعادلی که دارد گرما و سرما را انتقال نخواهد داد عایق صوت و سطح نرمی می باشد که از خاصیت آنتی باکتریالی، ضد حشره؛ ضد آب  بودن برخوردار می باشد‌.

لایه ای که بر روی این پارکت وجود دارد لمینت اورلایر بوده که دارای مقاومت سایشی و گرماژ بیشتری است و دوام و قدرت فوق العاده بالای آن سطحی سخت را در آن ایجاد نموده است. از دیگر خواص این پارکت ضد خش، استحکام، ضد اشعه، طبیعی بودن طرح، لغزنده نبودن و دارا بودن نصب راحت می باشد.

مراکز عرضه پارکت لمینت ادونس ضد خش

مراکز عرضه پارکت لمینت ادونس ضد خش مرکز فروش ما در کار عرضه پارکت لمینت ادونس ضد خش بوده و مدل ها و طرح های مختلف آن را در رنگ بندی های متنوعی ارائه می کند که توانسته با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع کند و لذا دسترسی مشتری در هر نقطه ای از کشور را راحت نموده است.

پارکت دارای استفاده های گسترده ای بوده و در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، دولتی، اداری و مغازه ها و .‌.. مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل تنوع بالایی که در طرح های آن وجود دارد مشتری می تواند آن را متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کند.

پارکت ادونس به دلیل مقاومتی که دارد از طول عمر بالایی برخوردار بوده و نصب و تعویض راحتی نیز دارد و بسته به کیفیت و مدلی که دارد دارای نرخ های مختلفی بوده و در صورتی که بدون واسطه و عمده خریداری شود ارزانتر خواهد بود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *