یکی از انواع کفپوش های مورد استفاده برای کف بخش های داخلی یک ساختمان پارکت ها بوده که از جنس چوب می باشند و دارای مشخصات منحصر به فردی هستند؛ پارکت تمام چوب ادونس از جمله انواع این محصولات است که توسط ارائه کننده آن و با قیمت مناسب عرضه شده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با این ارائه کننده نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

ارائه کننده پارکت تمام چوب ادونس

مشخصات فنی پارکت تمام چوب

مشخصات فنی پارکت تمام چوب پارکت تمام چوب که به سالید نیز معروف است محصولی یکپارچه بوده که در ضخامت های مختلف نمایی بسیار زیبا و لوکس به کف ارائه می کند؛مشخصات فنی پارکت خاص است که برخی از آنها به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند :

  • این پارکت از یک تکه تشکیل شده است و همچون برخی از انواع پارکت های دیگر به صورت چند لایه نمی باشد و طول، عرض و ضخامت آن می تواند بسیار مختلف و از چوب هایی مانند راش و ممرز تولید شده باشد.
  • این پارکت در برابر حرارت کاملا عایق است و به این ترتیب از خروج گرمای ساختمان از قسمت کف به بیرون خودداری می کند و برای فصل تابستان نیز بسیار خنک و راحت می باشد.
  • ماندگاری این نوع پارکت قابل توجه است و به دلیل یک تکه بودن از مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه و فشار نیز برخوردار است.
  • از ویژگی های بارز این نوع پارکت می توان به امکان بازسازی آن اشاره کرده و می توان آن را بدون تخریب لایه برداری نموده و عملیات ساب و لاک زدن را بر روی آن انجام داده است.
  • طرح های مورد استفاده در چیدمان این پارکت بسیار مختلف است و می توان آن را به صورت موازی نامنظم، آجر مانند و طرح‌های جناغی در کنار هم قرار داده و به این ترتیب زیبایی خاصی را به آن بخشید.
  • از مشخصات فنی دیگر این پارکت نداشتن کلیک می باشد و عدم وجود کلیک های اتصال در این نوع پارکت باعث می شود که بتوان آنها را بر اساس ذوق و سلیقه خود در هر نوع شکل هندسی در کنار هم قرار داد.

راهنمای خرید پارکت تمام چوب ادونس

راهنمای خرید پارکت تمام چوب ادونس پارکت تمام چوب ادونس از جمله بهترین پارکت ها در این زمینه و در کشور ما محسوب می شود که از گزینه های برتر برای انتخاب به شمار می رود و در هنگام خرید پارکت تمام چوب باید به برخی از نکات و موارد اشاره کرد که تعدادی از آنها عبارتند از :

  1. این محصول نباید دارای علم درز یا شکاف باشد همچنین نباید لب پر شده باشد زیرا اعمال فشار بر روی آن به تدریج باعث گسترش ترک و شکستن آن می شود.
  2. در انتخاب نوع رنگ پاکت باید احتیاط زیادی انجام شود تا همخوانی زیادی بین کف و فضای اتاق و دکوراسیون آن وجود داشته باشد تا استفاده از پارکت بر زیبایی اتاق بیفزاید.
  3. این پارکت ها به صورت تک لایه بوده و حین تهیه این نوع محصول به راحتی می توان به یک یا چند لایه بودن آن پی برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *