برای خرید پارکت دنیز عمده به وب سایت ارائه کننده ی پارکت دنیز عمده مراجعه نمایید، شرکت تولید کننده ی پارکت دنیز در کشور ایران واقع شده است و این شرکت با کیفیت ترین پارکت ها را در اختیار مشتریان و متقاضیان خود قرار می دهد.
با وجوذ این که شرکت تولید کننده ی پارکت دنیز یک شرکت ایرانی است اما پارکت های طراحی شده توسط طراحان این شرکت از نظر جنس و کیفیت و زیبایی با پارکت های خارجی رقابت می کنند.

ارائه کننده پارکت دنیز عمده

راهنمای انتخاب پارکت دنیز

راهنمای انتخاب پارکت دنیز اگر که قصد دارید برای پوشاندن کف سالن پذیرایی و یا کف اتاق خواب ها از پارکت استفاده کنید بهتر است که قبل از خرید پارکت ابتدا راهنمای انتخاب پارکت مناسب را مطالعه نمایید تا با انواع پارکت ها و طرح های آنها و میزان مناسب بودن پارکت برای هر مکان آشنا شوید.

پارکت های دنیز معمولا در 25 رنگ متنوع و شیک طراحی و تولید می شوند و این رنگ ها به گونه ای طراحی شده اند که کاملا با انواع دکوراسیون ها و دیزاین های ساختمانی همخوانی دارند بنابراین در انتخاب رنگ پارکت دچار مشکل نخواهید شد و به شما توصیه می کنیم که قبل از انتخاب رنگ ابتدا آلبوم های طرح و رنگ پارکت ها را به خوبی بررسی کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

پارکت های دنیز در طرح های بسیار جذاب و شیک طراحی می شوند و تولید آنها بسیار خلاقانه و ماهرانه صورت می گیرد بنابراین در انتخاب طرح پارکت نیز با مدل های بسیار زیادی مواجه خواهید شد که با توجه به دکوراسیون منزل خود می توانید طرح مناسب برای پارکت را انتخاب نمایید.

اگر متراژ سالن پذیرایی شما زیاد است بهتر است که از پارکت های طرح دار برای پوشاندن کف سالن استفاده کنید و برای اتاق خواب ها و سالن های پذیرایی که متراژ کمی دارند استفاده از پارکت های ساده انتخاب مناسب تری است زیرا این پارکت ها سبب بزرگ جلوه دادن سالن پذیرایی و یا اتاق خواب می شوند.

قیمت پارکت دنیز عمده

قیمت پارکت دنیز عمده پارکت دنیز دارای رنگ های بسیار زیادی است و پارکت های تولید شده توسط این شرکت به صورت پارکت های ساده و پارکت های طرح کاشی به بازار عرضه می شوند و قیمت این پارکت ها بسیار مناسب تر از قیمت سایر پارکت های خارجی است.
قیمت پارکت بیشتر به ضخامت پارکت و طرح آن بستگی دارد و معمولا پارکت های طرح دار قیمت بیشتری نسبت به پارکت های ساده دارند و برای اطلاع دقیق تر از قیمت پارکت عمده و استفاده از مشاوره ی خرید پارکت مناسب به وب سایت فروش انواع پارکت دنیز مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *