کیفیت بسیار بالایی که برای انواع پارکت لمینت نسکافه ای وجود دارد و همچنین قیمت های منحصر به فرد و باور نکردنی که از سوی واحد تولیدی این محصول در نظر گرفته شده است موجب گردیده تا افراد زیادی مایل به استفاده از این محصول شگفت انگیز، جهت استفاده به عنوان پوشش کف ساختمان های مختلف اداری، آموزشی و مسکونی خود گردند که همین امر، موجب رونق و گرمی بازار خرید پارکت های لمینت از این نوع گردیده است.

بازار خرید پارکت لمینت نسکافه ای

ابعاد استاندارد پارکت لمینت

ابعاد استاندارد پارکت لمینت

پارکت ها یکی از انواع کفپوش های مدرن هستند که با توجه به پیشرفت های به دست آمده در زمینه تولید انواع محصولات پیش ساخته ساختمانی تولید شده و به بازار عرضه گردیده اند و از آن‌ ها بیشتر به منظور پوشش‌ دهی فضای داخلی ساختمان ها به ویژه در قسمت کف، استفاده می شود، بنابراین لازم است اندازه و ابعاد استاندارد پارکت ها مشخص باشند تا بتوان با توجه به مساحت فضای مورد نظر، اندازه لازم از آن‌ ها را به راحتی تخمین زده و مورد استفاده قرار داد.

با توجه به مواد اولیه ای که در شرکت های مختلف به منظور تولید این محصول به کار گرفته می شود ابعاد و اندازه های مختلفی را می توان برای آن ها در نظر گرفت اما استاندارد ترین نمونه هایی که تاکنون به بازار عرضه شده اند دارای طول و عرض مشخصی هستند که معمولاً طول آن ها ۱۲۰ سانتی متر و عرض پارکت‌ هایی از این نوع ۲۰ سانتی متر می باشد.

ضخامت در نظر گرفته شده برای نمونه های استاندارد این محصول نیز بین ۸ تا ۱۲ میلی متر متغیر می باشد که با توجه به نوع پارکت در نظر گرفته می شود.

ارائه پارکت لمینت نسکافه ای

ارائه پارکت لمینت نسکافه ای

شرکت تولید کننده پارکت های نسکافه‌ ای لمینت به منظور تسریع و تسهیل در امر ارائه پارکت لمینت از این نوع، اقدام به راه اندازی نمایندگی های انحصاری در سراسر کشور نموده است تا از این طریق، هر یک از افراد متقاضی بتوانند با توجه به سلیقه و علاقه مندی خود و همچنین با توجه به محیطی که قصد پوشش‌ دادن کف آن را دارند نمونه ای را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

البته لازم به ذکر است که این واحد تولیدی، ارائه پارکت ها را به صورت عمده نیز انجام می‌ دهد تا از این طریق، کلیه افرادی که به قصد خرید فروشگاهی به این مراکز، سر می‌ زنند بتوانند حجم مورد نظر از پارکت ها را به صورت کلی و با قیمت مناسب، خریداری نموده و از پرداخت هزینه‌ های خرید چندین و چند باره پارکت های نشکفته ای، معاف گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *