پارکت نوعی کفپوش است که از مواد اولیه متفاوت و در طرح های متنوع تولید می شود. بازار صادرات پارکت طرح چوب لمینت در سال های اخیر با افزایش بی سابقه ای رو به رو شده و استقبال خوبی را در بازارهای خارجی از آن خود کرده است

بازار صادرات پارکت طرح چوب لمینت

پایداری بسیار بالا پارکت لمینت

پایداری بسیار بالا پارکت لمینت پارکت لمینت یکی از زیباترین و لوکس ترین کفپوش هایی است که در فضای داخلی معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. پایداری این کفپوش بسیار بالا است و از ویژگی ها و خصوصیات زیر بهره مند می باشد:

  • مقاومت و سختی بالا
  • طول عمر بالا 
  • مقاومت خوب در برابر حرارت 
  • نصب آسان

پارکت لمینت را به راحتی می توان تمیز نمود و ماندگاری بالایی نسبت به دیگر کفپوش ها دارد. پایداری بالا پارکت به دلیل کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آن می باشد که از چوب های متنوع در تولید آن استفاده می کنند. 

طرح، مدل و رنگ های این محصول بسیار متنوع است و سلیقه های زیادی را در بر می گیرد. همچنین مقاومت این نوع پارکت در برابر رطوبت و آب بسیار بالا است و در صورت ریختن آب یا مایعات مختلف روی آن تغییری در رنگ آن ایجاد نمی شود.  

پارکت با محیط زیست کاملا سازگار است و در تماس بدن با آن مشکلی به وجود نمی آورد چرا که بسیار بهداشتی می باشد. 

مرکز فروش پارکت طرح چوب لمینت

مرکز فروش پارکت طرح چوب لمینت

فروش انواع پارکت طرح چوب لمینت در بازار به صورت عمده از استقبال بیشتری برخوردار شده است. مشتریان می توانند برای تهیه عمده این محصول با متخصصان فروش در این مرکز فروش پارکت تماس حاصل نموده و سفارشات خود را به صورت کلی درخواست نمایند. در این صورت قیمت ها بسیار کاهش می یابد و خریداران می توانند با سود فراوانی مواجه شوند. 

تنوع بالا در محصول از نظر مدل و طرح و برند از مهم ترین خدماتی است که برای خریداران در نظر گرفته شده است. این عزیزان می توانند به صورت آنلاین مشخصات و دیگر اطلاعات کالا را دریافت کنند و با آگاهی کامل به خرید و سفارش آن بپردازند. 

سفارش برای همه مشتریان در سراسر کشور مقدور می باشد و محصول در کمترین زمان ممکن به دست آنها می رسد. در این روش خرید دیگر خبری از هزینه های رفت و آمد و اتلاف زمان وجود ندارد. پیشنهاد می شود برای کاهش هزینه های خود خرید پارکت را به صورت کلی انجام دهید. 

به دلیلی زیبایی و پایداری بالایی که پارکت لمینت دارد فروش آن در کشور بسیار افزایش یافته و حتی به صادرات آن به دیگر کشورها توسط تولیدکنندگان داخلی پرداخته می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *