صادرات کفپوش طرح چوب پذیرایی به کشور های بسیار زیادی از جمله: عراق، پاکستان، قطر و … انجام می شود، این نمونه بسیار زیبا و شکیل است و زیبایی خانه ی شما را چندین برابر می کند و منزلی لوکس به شما تحویل می دهد‌.

بازار صادرات کفپوش طرح چوب پذیرایی

کاربرد های کفپوش طرح چوب در صنعت

کاربرد های کفپوش طرح چوب در صنعت کاربرد های کفپوش طرح چوب در کف منازل استفاده ی بسیار زیادی دارد، از این نمونه می توان در کف اتاق خواب، کف هال و حتی آشپزخانه نیز بهره برد. این نمونه ها بر روی سرامیک، سنگ، سیمان نیز قابل اجرا هستند.

این نمونه ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می گردند و هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جذب می کنند. رنگ این محصول را می توان با وسایل خانه به راحتی ست کرد، رنگ های روشن فضای خانه را دلباز نشان می دهند اما رنگ های تیره فضای خانه را کوچک نشان می دهند.

این کفپوش های زیبای چوبی بسیار مقاوم، ضد خش و ضد آب هستند و زیبایی فوق العاده ای دارند.

کفپوش ها اکثرا از پلاستیک های فشرده تولید می شوند و به شدت ضد آب هستند.

این نمونه ها بسیار سریع و آسان نصب می گردند. به هیچ وجه بر روی این نمونه لیز نخواهید خورد. 

این نمونه در برابر ضربه و ساییدگی بسیار مقاوم هستند و بسیار راحت و آسان تمیز می شوند. کیفیت و دوام این محصولات مثال زدنی می باشد‌.

این نمونه ی طرح چوب و زیبا عمری بسیار طولانی دارد و خیال شما را بابت خراب شدن و تعمیر راحت می کند.

این محصول را می توان به راحتی شست و شو داد و در برابر حرارت و اسید مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

این کفپوش ها بسیار سبک هستند و به دلیل همین سبک بودن به راحتی نصب و برداشته می شوند.

قیمت این کفپوش های زیبا که مزایای بسیار زیادی نیز دارند بسیار مناسب می باشد و از انواع نمونه های دیگر مقرون به صرفه اند.

سفارش عمده کفپوش طرح چوب پذیرایی

سفارش عمده کفپوش طرح چوب پذیرایی سفارش عمده کفپوش طرح چوب پذیرایی در شعبات و سایت های معتبر دارای این نمونه به راحتی امکان پذیر است، اگر شما نیز خواهان این محصول فوق العاده زیبا هستید می توانید آن را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز به راحتی انجام می شود و این محصول یک نمونه ی صادراتی محسوب می گردد.

این نمونه در داخل و خارج از کشور طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد بسیار زیادی خواهان این نمونه ی شیک هستند تا منازل خود را با استفاده از آن زیبایی ببخشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *