پارکت لمینت دنیز زیبایی و مدرن بودن را به محیط خانه ی شما می بخشد این پارکت ها جزء با کیفیت ترین کفپوش ها به شمار می آیند و شرکت تولید پارکت دنیز در خاورمیانه یک شرکت بسیار شناخته شده و مشهور است.
مرجع عرضه پارکت دنیز انواع پارکت لمینت و پارکت های ساده و طرح دار را در اختیار فروشندگان پارکت قرار می دهد و تمامی پارکت های تولید شده در این کشور از چوب کاملا مرغوب و درجه یک تولید می شوند و به همین دلیل در اثر خیس شدن با آب این پارکت ها به سرعت آسیب نمی بینند.

بازار فروش پارکت لمینت دنیز

انواع پارکت لمینت دنیز

انواع پارکت لمینت دنیز پارکت های لمینت انواع بسیار متنوعی دارند اما تنها دلیلی که سبب متمایز شدن این پارکت ها از سایر پارکت های ساده می شود سه بعدی بودن و برجسته بودن آنها می باشد و چوب تشکیل دهنده ی این پارکت ها چوب گردو، راش و انواع چوب های روسی می باشد و در این قسمت از مطلب به معرفی انواع پارکت های لمینت دنیز می پردازیم.

پارکت های لمینت معمولا به صورت طرح دار تولید می شوند زیرا ماهیت این پارکت ها سه بعدی و برجسته می باشد و طرح دار بودن آنها میزان خطای دید را به حداکثر می رساند و سبب برجسته تر نشان دادن طرح پارکت می شود.

یکی از خصوصیات مهم انواع پارکت های سه بعدی یا همان لمینت تفاوت و تنوع در طرح سه بعدی آنها است به طوری که برخی از آنها دارای طرح های راه راه و برخی از آنها دارای خطوط افقی و عمودی و اکثر این پارکت ها دارای طرح های مکعبی و سرامیک مانند هستند لازم به ذکر است که بدانید پارکت هایی که طرح مکعبی دارند سه بعدی تر به نظر می رسند و به پارکت هایی که خطوط افقی و عمودی دارند پارکت دو بعدی نیز گفته می شود زیرا لمینت و برجستگی این پارکت ها به مراتب کمتر است.

مرجع عرضه پارکت لمینت دنیز

مرجع عرضه پارکت لمینت دنیز در دکوراسیون ها و دیزاین های امروزی معمولا استفاده از کاشی و سرامیک و همچنین فرش برای پوشاندن کف به حداقل رسیده است و تمامی موارد گفته شده جای خود را به پارکت های لمینت چوبی داده اند و از پارکت ها بیشتر برای پوشاندن کف خانه های مدرن استفاده می شود.
قیمت پارکت علاوه بر طرح و متراژ به نوع چوب به کار رفته در ساخت آن نیز بستگی دارد و هر چه از چوب های مرغوب تری مانند چوب روس در ساخت پارکت استفاده شود قیمت آن بیشتر خواهد شد و برای اطلاع از قیمت انواع پارکت های لمینت و ساده به وب سایت عرضه پارکت لمینت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *