این روزها انواع کفپوش با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در کشور وجود دارد که هر یک دارای کیفیت و قیمت متفاوتی بوده و به علت تنوع بالا مشتری می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب نماید. درحال حاضر کفپوش جدید پی وی سی بازار فروش بسیار خوبی دارد و توانسته است مورد رضایت مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار بگیرد و با توجه به کارایی بسیار مناسب از قیمت مطلوبی برخوردار می باشد.
بازار فروش کفپوش جدید پی وی سی

مقاومت بالا کفپوش در برابر آب

مقاومت بالا کفپوش در برابر آب کفپوش های دارای انواع و اقسام گوناگونی از جمله کفپوش چوبی، کفپوش سنگی، کفپوش پی وی سی، کفپوش لمینت، پارکت و … می باشند که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های متفاوتی هستند و یکی از انواع پرمصرف و کاربردی آنها کفپوش پی وی سی بوده که به دلیل مزیت های زیادی که دارد، مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است.
کفپوش پی وی سی از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و در برابر آب و رطوبت مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و در برابر حرارت و دمای بالا نیز مقاوم می باشد. از مزیت های دیگر این محصول می توان به عایق مناسب در برابر گرما، نصب راحت و سریع، قیمت ارزان و مطلوب و … اشاره نمود. مقاومت بالا کفپوش پی وی سی در برابر آب باعث شده که توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

توزیع کننده کفپوش جدید پی وی سی

توزیع کننده کفپوش جدید پی وی سی یکی از مراکز توزیع کننده کفپوش جدید پی وی سی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش کالا و قیمت آن با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.
قیمت کفپوش پی وی سی تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول و شرکت سازنده آن، داخلی و یا خارجی بودن این محصول، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، طرح و رنگ، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. امروزه شرکت های تولید کننده متعددی انواع کفپوش پی وی سی را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و طبق استانداردهای لازم در طرح و رنگ های متنوع تولید و عرضه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *