انسان زیباست و خواستار زیبایی های طبیعی می باشد. این روزها دغدغه بسیاری از افراد این است که خانه ای زیبا و خاص داشته باشند برای شمایی که تنوع طلب هستید و زیبایی را دوست دارید پیشنهاد می دهیم از پارکت برای متنوع شدن خانه و محل کار خود استفاده کنید که محل مورد نظر شما را متغیر می سازد و شما از این همه تغییر به وجد خواهید آمد. 

بازرگانی فروش پارکت کف درجه یک طرح دار و ساده را به قیمتی باور نکردنی به مشتریان گرامی ارائه می دهد. 

بازرگانی فروش پارکت کف درجه یک طرح دار

جنس الیاف چوب فشرده پارکت کف

جنس الیاف چوب فشرده پارکت کف ما همیشه در زندگی خودمان اسم پارکت و انواع کف پوش ها را شنیده ایم، اما امروزه به دلیل تنوع طلبی افراد آن را بیش تر می شنویم.

پارکت ها هم کف پوشی هستند از جنس چوب که به صورت لایه نازکی در آمده اند و به کف اتاق می چسبد.  

جنس الیاف پارکت از چوب درختان بوده و چوب کاملاً طبیعی می باشد به دلیل این که جنسش از چوب است در مقابل آب و خیس شدن فوق العاده حساس می باشد و ممکن است قسمتی که خیس شد و آب در آن نفوذ کرد ورم کند، پارکت در مقابل تیزی خیلی حساس بوده و باید حواسمان باشد چیز خش دار و نوک تیز را روی آن نکشیم چون قطعاً بر روی آن خش می افتد. 

پارکت ها به دلیل زیبایی خاصی که دارند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند و توانسته اند مشتریان زیادی را به سمت خود بکشانند. 

این پارکت ها برای جاهای مختلفی و بنا بر سلیقه افراد تولید می شود اعم از منازل مسکونی، فروشگاه ها و اماکن تجاری که هر کدام طبق شرایط به کار رفتن آن باید نوعش با دیگری فرق داشته باشد به طور مثال برای فروشگاه ها که رفت و آمد زیاد است بهتر است از پارکتی با کیفیت بالا و جنس خوب که هزینه آن نیز کمی بالاتر است انتخاب شود و یا برای منازل می توان از جنس معمولی تر استفاده کرد. 

قیمت خرید پارکت کف درجه یک طرح دار

قیمت خرید پارکت کف درجه یک طرح دار قیمت خرید پارکت بستگی به نوع پارکتی که انتخاب می کنید دارد هرچه چوب پارکت مرغوب تر و با کیفیت بهتری باشد قیمت پارکت نیز بالاتر است. 

تولید کنندگان عزیز کشورمان توانسته اند پارکت های ساده و طرح دار را برای سلایق مختلف تولید کنند تا هر کسی بر حسب سلیقه خودش آن را انتخاب و خریداری نماید. 

فروش پارکت های کف درجه یک طرح دار با نازل ترین قیمت و به صورت آنلاین به فروش می رسد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *