پروفیل ها، در صنعت ساختمان سازی استفاده بسیار زیادی دارند که در انواع مختلفی هم تهیه و تولید می شوند. یکی از جدیدترین نوع پروفیل، پروفیل قرنیز پی وی سی است که این مدل از پروفیل، دارای چند لایه مختلف پلاستیکی است که خاصیت آب بندی از مزایای آن می باشد.

بازرگانی فروش پروفیل قرنیز پی وی سی

پروفیل چیست و چه کاربردی دارد ؟

پروفیل چیست و چه کاربردی دارد ؟  بسیاری از مردم از این مسئله سوال می کنند که پروفیل چیست؟ در این قسمت جواب بسیاری از افراد را خواهیم داد.

در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساخت و ساز استفاده از مصالح فلزی بسیار کاربردی است. پروفیل یکی از این مصالح فلزی موجود در ساختمان است که کاربرد بسیاری دارد.

یکی از مهم ترین نوع پروفیل، پروفیل کامپوزیتی است که به میزان زیادی در صنعت ساختمان ‌سازی، در شرایط آب و هوایی که احتمال خوردگی در آن بالا است، بسیار رواج پیدا کرده است.

در واقع جلوگیری کردن از پدیده خوردگی و طول عمر ساختمان ما در برابر ارتعاشات، به دلیل خاصیت غیر کشسانی آن ها، دلیل عمده استفاده از این پروفیل‌ها و مزایای استفاده از این نوع پروفیل خواهد بود. از طرفی هم استفاده از این مدل پروفیل باعث سبکی بنا می شود.

پروفیل ها همچنین در جهت ساخت در و پنجره های آهنی هم بکار می رود. در واقع این پروفیل ها می توانند در ساخت پنجره ها و چهارچوب آن ها مورد استفاده قرار بگیرند.

ما دارای پروفيل های مربع و مستطيل با مقاطع بزرگ تر هم هستیم که این مدل کاربرد خاص خود را دارد. این مدل از پروفیل های خاص به پروفیل ستونی معروف است و در موارد متعددی از جمله؛ ساخت ستون و اسکلت فلزی ساختمان ها استفاده می شود. همچنین می توان از آن ها در ساخت شاسی تریلرها و نفت کش ها نیز استفاده نمود.

از طرفی هم ما با مدل دیگری از پروفیل ها به نام پروفيل های نبشي و ناوداني مواجه ایم که با روش نورد سرد تولید می شوند. از این مدل پروفیل می توان در ساختن چهارچوب درهای بزرگ آهني و انواع قالب های فلزی استفاده کرد. 

از مدل پروفیل های قرنیز پی وی سی، که در رنگ و طرح های زیادی در بازار موجود است، به دلیل سبک و مقاوم بودن، قابلیت شست و شو، نصب آسان و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، استفاده بسیار زیادی شده است.

بازار خرید پروفیل قرنیز پی وی سی

بازار خرید پروفیل قرنیز پی وی سی  برای این که جدا کردن کالای اصل از تقلبی کار دشواری است، لذا برای تهیه کالای اورجینال فقط به مراکز خرید معتبر باید مراجعه کرد.

بازار خرید پروفیل بسیار رونق گرفته است و در ایران به دلیل استفاده بسیار زیادی که از این مدل کالاها می شود، شرکت های تولیدی عزم خود را جزم کرده اند تا به تولید هرچه بیش تر این محصول بپردازند، بنابراین در کشور، ما با مشکلی در زمینه تهیه این کالا برخورد نخواهیم کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *