پارکت یکی از مدرن ترین و در عین حال زیباترین کفپوش هایی است که می توان از طریق آن قسمت های مختلف فضای داخلی خانه را پوشش داد. یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در این زمینه، پارکت ترک فلور سفید رنگ است؛ این محصول همانگونه که از نام آن پیداست، محصول کشور ترکیه بوده و از طریق مراکز توزیع کننده آن که سایت ما نیز یکی از معتبرترین آنهاست، در شهرهای مختلف کشورمان به فروش می رسد.

توزیع کننده پارکت ترک فلور سفید رنگ

ماندگاری رنگ پارکت ترک فلور

ماندگاری رنگ پارکت ترک فلور یکی از مشکلات عمده ای که در زمینه پوشش دادن کف اتاق ها و آشپزخانه ممکن است به وجود آید این است که در اثر تابش نور خورشید، رفت و آمد مکرر و همچنین گذر زمان، پارکت کیفیت رنگ خود را از دست داده و ظاهری کدر و نازیبا پیدا کند.
اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصولی که مشاهده می نمایید، ماندگاری رنگ پارکت می باشد؛ به سبب اینکه مواد اولیه به کار رفته در آن از بهترین و مرغوب ترین متریالها انتخاب شده و موجب دوام و استقامت بالای آن گردیده است.
از جمله دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش
  • دارای خواص آنتی باکتریال و استقامت فراوان در برابر انواع باکتری ها و میکروبها
  • قابلیت شستشو و تمیزی آسان
  • مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی و شوینده های خانگی

قیمت خرید پارکت ترک فلور سفید رنگ

قیمت خرید پارکت ترک فلور سفید رنگ اگر شما نیز در فکر ایجاد یک تغییر و تحول عمده در فضای داخلی دکوراسیون خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتماً این کفپوش را خریداری کرده و از زیبایی و جذابیت فراوان آن لذت ببرید.
قیمت خرید پارکت ترک فلور سفید رنگ بسیار مناسب می باشد و به علت رنگ خاصی که دارد، با هر نوع دکوراسیون و طرح داخلی فضای منزل هماهنگ می گردد.
این پارکت معمولاً در ابعاد 90*15 سانتی متر و به صورت تایل های هم اندازه ارائه می گردد و هر بسته از آن حدود 3.34 متر مربع را به خوبی پوشش می دهد؛ بنابراین قبل از اینکه اقدام به سفارش و خرید این محصول نمایید، حتماً اندازه کف اتاق و یا آشپزخانه خود را به خوبی در نظر آورده و سپس بر مبنای آن اقدام به خرید نمایید.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت ترکیه ای تولید کننده این کف پوش بی نظیر و منحصر به فرد، آن را در 14 رنگ و طرح گوناگون تولید نموده و به بازار ارائه داده است، اما محبوب ترین و پرفروش ترین نوع آن پارکت فلور سفید رنگ می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *