یکی از تجهیزات و لوازمی که به کمک آن می توان دکوراسیونی شیک و مدرن داشت ستون ام دی اف 3*3 می باشد. این ستون ها در کنار طراحی و رنگ زیبایی که دارند مقاوم و شیک هم هستند. این ستون ها گاه به صورت پیش ساخته و گاه براساس سایز ستون ها ساخته می شوند. این تولید کننده با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین مواد مصرفی این ستون ها را تولید می نماید. 

تولید کننده ستون ام دی اف 3*3 

مقاومت ستون ام دی اف در مقابل رطوبت

مقاومت ستون ام دی اف در مقابل رطوبت ستون های ام دی اف کاربرد های فراوانی دارند که دلیل این استقبال ها وجود  ویژگی های منحصر به فرد در آنان می باشد. این ستون ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند که این امر سبب می گردد تا از پوسیدگی ایمن بمانند. 

دلیل بالا بودن مقاومت این ستون ها در برابر رطوبت این است که خرده چوب ها را به صورت فشرده با مواد دیگر تبدیل به ام دی اف می نمایند. همین دوام بالا باعث شده تا فروش بالایی را از آن خود کند. تولید کننده ستون ام دی اف با بهترین مواد مصرفی این محصول را تولید می نماید از این رو در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم می باشد. 

سه لایه بودن و ضخامت بالا و از همه مهمتر روکش این ستون ها می باشد که آنها را در برابر رطوبت، آتش، فشار و حشراتی مانند موریانه مقاوم نموده است. این نکته از مهمترین مزیت های ستون های ام دی اف می باشد. 

بازار فروش ستون ام دی اف 3*3

بازار فروش ستون ام دی اف 3*3 بالا بودن کیفیت، عملکرد فوق العاده و قیمت متناسب این ستون ها باعث شده تا بازار فروش بالایی را از آن خود کنند. امروزه این بازار فروش ها با رونق و رواج زیادی روبه رو شده است. بازار ستون ام دی اف نه تنها در ایران بلکه در کشور های خارجی هم گسترش یافته است. 

فروش این ستون ها متناسب با سایز دیوار ها و ستون های خانه ها انجام می شود. با این محصول می توان ظاهر و نمای شیکی را به ستون های منازل بخشید. فروش این محصول به صورت عمده و تکی متناسب با سفارش مشتریان انجام می شود تا مطابق با نیاز آنان هم باشد. با فروش های عمده می توان نرخ های پرداختی را تا حدودی کاهش داد. 

این محصول به صورت مستقیم و آنلاین نیز به فروش می رسد که در روش اول واسطه ها از بین می رود و در روش دوم می توان از پرداخت هزینه های سنگین رفت و آمد و اتلاف وقت معاف شد، وجود روش های متنوع برای فروش باعث جذب مشتری بیشتر و استقبال آنها می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *