به نوار هایی که در قسمت پایینی دیوار و در نزدیکی کف قرار می گیرند قرنیز می گویند. این محصول در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد و امروزه از آن ها خیلی استفاده می کنند. قرنیز دارای جنس های مختلفی از جمله : سنگ، چوب، گچ و MDF می باشند. امروزه در کشور ما صادرات قرنیز پی وی سی پافیلی رونق زیادی پیدا کرده است و به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد از تقاضای بالایی در کشور های خارجی برخوردار می باشد. 

صادرات بهترین قرنیز پی وی سی پافیلی

ویژگی های قرنیز پی وی سی چیست؟

ویژگی های قرنیز پی وی سی چیست؟ قرنیز ها در زیبایی ظاهر منزل نقش مهمی را ایفا می کنند. از قرنیز های پی وی سی در محل هایی که کف ان ها از سنگ و سرامیک هستند استفاده می شود. این محصول دارای رنگ های متنوعی می باشد و افراد می توانند با توجه به سلیقه و رنگ منزل خود رنگ قرنیز را انتخاب کنند. 

مقاومت قرنیز پی وی سی در برابر رطوبت خیلی بالا می باشد. این محصول یکی از جدیدترین انواع قرنیز در بازار می باشد که از پلاستیک ساخته می شود. 

این محصول کاملا سبک می باشد و در برابر هر ضربه ای مقاوم است و همچنین می توان آن ها را به راحتی شست و شو داد. این قرنیز ها دارای ظاهری براق و درخشنده می باشند. 

از عوامل موثر در انتخاب قرنیز می توان به شکل خانه، جنس محصول مورد نظر و بودجه خریدار اشاره کرد. 

از ویژگی قرنیز پی وی سی می توان به ضد آب، ضد حشره، نصب آسان، مقاومت در برابر پوسیدگی و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد. 

خرید عمده قرنیز پی وی سی پافیلی

خرید عمده قرنیز پی وی سی پافیلی مشتریان می توانند برای خرید عمده قرنیز پی وی سی پافیلی به عمده فروشی های موجود در سراسر کشور مراجعه و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند. 

در خرید عمده مشتری می تواند به دلیل بالا بودن حجم خرید تخفیف خوبی از فروشنده بگیرد. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند : کیفیت، جنس، وزن، نحوه خرید، برند تولید کننده و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. 

امروزه کارخانه های زیادی در کشور ما وجود دارند که این محصول را با کیفیت عالی و برند های معتبر تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند و به دلیل همین کیفیت طرفداران زیادی در بازار های جهانی دارد و هر ساله میزان زیادی از آن به کشور های دیگر صادر می شود و ارز زیادی وارد کشور ما می شود و تاجران نیز از سود فراوانی بهره‌مند می شوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *