صادرات کاشی آشپزخانه، توسط این مجموعه انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. یکی دیگر از محصولات صادراتی ،کاشی طرح پارکت ایرانی که مناسب  برای آشپزخانه است و می توانید از طریق شرکت ما به این کالا دسترسی داشته باشید.

صادرات کاشی طرح پارکت ایرانی

تاکنون چندین مورد ،مانع از افزایش سرانه صادرات کاشی  طرح پارکت به کشورهای دیگر شده است و در صورت رفع این مشکلات، تردیدی وجود ندارد که رشد میزان  صادرات این کالاها بیش از پیش افزایش پیدا می کند.

وضعیت نامناسب جامعه بازار ارز: حتما می دانید که صادرات یک کالا ارتباط مستقیمی با وضعیتی ارز و نوسانات آن در کشور مد نظر دارد. با توجه به بالا بودن نرخ ارز در کشور ما،  کار صادرکنندگان نیز در راه عرضه کاشی پارکت بسیار  سخت شده است. با این حال می دانید که در سناریوی «تولید کاشی» از مواد اولیه زیادی استفاده شده است و همچنین عرضه این کالاها به بازار خارج از کشور بستگی به قیمت ارز در کشور دارد.

اگر دولت ما استراتژی و کنترل قیمت ارز را اتخاذ کند، قطعاً می‌توان به افزایش میزان صادرات امیدوار بود و مردم کشورمان نیز از امنیت مالی بیشتری برخوردار خواهند شد. در حال حاضر تحریم های گسترده ای علیه کشورمان اعمال شده و بسیاری از شرکت های خارجی حاضر به معامله با شرکت های داخلی نیستند. با این حال، یک سری راهکارها همچنان مستلزم صادرات محصولات ایرانی به خارج از کشور است که با استقبال چشمگیر مشتریان خارجی مواجه خواهد شد.  اگر بسته بندی با کیفیتی برای توزیع کاشی طرح پارکت نداشته باشیم، در این مسافت طولانی توانایی تحویل کالا به کشورهای همسایه را نخواهیم داشت.

بنابراین صنعتگران برای انتخاب بسته بندی باکیفیت و مقاوم باید چاره ای بیندیشند. بدیهی است بسته بندی یک محصول پل ارتباطی کالای مذکور با مشتریان خارجی است. بنابراین مشخصات ذکر شده روی بسته بندی یک محصول باید کاملاً واضح و با کیفیت باشد تا بتواند حس خوبی را برای مشتریان خارجی ایجاد کند.

صادرات کاشی طرح پارکت برای آشپزخانه

برای افزایش حجم صادرات طرح های کاشی لعابدار باید تدابیری اتخاذ شود و با راهکارهای لازم کاشی با کیفیت طرح پارکت به کشورهای همسایه صادر شود. راه های اصلی برای تحقق این امر مثبت به شرح زیر است: بالا بردن کیفیت پارکت: تولیدکنندگان داخلی با استفاده از بهترین مواد اولیه، ماهرترین افراد و تکنولوژی روز دنیا، باید با کیفیت ترین نوع کاشی طرح پارکت را روانه بازار کنند و صادرکنندگان باید سبد محصولات خود را از بهترین نوع کاشی طرح پارکت انباشته کنند.

حتماً می دانید که اولویت اول مشتریان خارجی در تهیه و خرید انواع کاشی، کیفیت محصول مذکور است و در این راه باید دقت و ظرافت زیادی را به خرج داد. تعیین قیمت مناسب: اگر ارقام مناسبی برای قیمت کاشی پارکت پلان در نظر گرفته شود، مطمئناً مشتریان برای خرید کالای مربوطه بسیار راحت خواهند بود. همچنین با توجه به قیمت مناسب، شرکت های داخلی می توانند در رقابت با مشتریان خارجی خود کاملاً موفق باشند.

دادن اطلاعات صحیح به مشتریان: انتقال صحیح اطلاعات طبق بسته بندی کاشی انجام می شود و موارد درج شده روی کاشی باید به گونه ای باشد که بتواند به دل مشتری خارجی بنشیند و بسیار امیدوار کننده است که حجم فروش این اقلام در قسمت بعدی افزایش خواهد یافت. اگر این سه عامل مهم در کنار هم باشند، بدون شک فروش کاشی طرح پارکت به اندازه ایده آل نزدیک می شود و می توان به رونق اقتصادی کشورمان امیدوار بود. صادرات یکی از پایه های اصلی اقتصادی یک کشور است و زمانی که صادرات کشور به رشد ایده آل برسد، قطعاً اقتصاد آن کشور تغییر خواهد کرد.

صادرات کاشی طرح پارکت چوبی

ایران در حال حاضر از نظر صادرات کاشی پارکت طرح چوب در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و صادرکنندگان ایرانی برای دستیابی به سود مالی مطلوب برای اقتصاد کشورمان، کاشی پارکت  چوبی را با بهترین کیفیت  در حجم بالا به کشورهای همسایه صادر می کنند. حتما می دانید که صادرات یکی از ارکان اصلی اقتصاد ماست و افزایش میزان صادرات بهترین راه برون رفت از این بحران اقتصادی است. لازم به ذکر است که یکی از دلایل اصلی حجم بالای صادرات انواع کاشی پارکت، رقابت زیاد بین صادرکنندگان است.

هر کدام از این شرکت های صادرکننده سعی می کنند حاشیه سود خود  را از رقبا خالی کنند و طبیعتا وجود این رقابت سخت به افزایش سرانه صادرات کمک می کند. لازم به ذکر است در صورت رفع مشکلاتی از جمله شرایط بد بازار ارز، تحریم های متعدد علیه ایران و …… به طور قطع  کار صادرات کاشی طرح پارکت نیز افزایش می یابد.

در حال حاضر تولیدکنندگان داخلی از بهترین مواد اولیه، ماهرترین و پیشرفته ترین افراد دنیا برای تولید و ارسال بهترین محصولات به بازارهای جهانی استفاده می کنند و در این زمینه نیز موفق بوده اند. تعیین قیمت کاشی طرح چوب به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل توسط شرکت تولیدی به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و سود نهایی به هزینه های انجام شده اضافه می شود. در نهایت یک نرخ واحد برای این اقلام تعیین خواهد شد. در صورت تایید اعداد توسط واحد اصناف، تمامی مشتریان بر اساس همان مبلغ تعیین شده برای خرید و فروش اقدام خواهند کرد.

صادرات کاشی طرح پارکت برجسته

برای صادرات انواع کاشی پارکت طرح چالوس،ابتدا  بازار داخلی باید از محصولات استقبال کند. در مرحله اول محصولات تولیدی در بازار داخلی عرضه می شوند و در صورت استقبال خوب طبیعتا می توان برای صادرات آنها برنامه ریزی کرد. در وهله اول انتخاب ابتدا خود  کشور و بعد برای صادرات کاشی به مناطق دیگر ترجیح داده می شود.

زمانی که محصولات ایرانی در عراق در سطح بالایی به فروش رسید، می‌توانیم امتیاز کیفی خوبی به محصول بدهیم و در این صورت آمادگی لازم را برای صادرات انواع کاشی‌های تولید شده در این کشور به سایر کشورهای آسیای شرقی داشته باشیم. اما اگر از کاشی ایران در عراق استقبال نشود، ناگزیر باید برای حل مشکلات پیش آمده چاره ای اندیشید.

کشورهای بعدی صادر کننده انواع کاشی شامل امارات، قطر، لبنان و….. هستند. با ارسال کاشی ایرانی به  این کشورها، اقتصاد کشورمان از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار می شود. زیرا این کشورها کاملاً ثروتمند و غنی هستند و طبیعتاً حجم بالای فروش کاشی در کشورهای فوق می تواند یک مزیت مثبت برای اقتصاد ایران باشد. خوشبختانه امروزه با وجود موانع فراوان در بازار خاورمیانه و در صورت حمایت بیشتر از تولیدات ملی، می توان منتظر افزایش سرانه صادرات بود.

برای صادرات کاشی پارکت به اروپا ابتدا باید کاشی های تولید شده در ایران را به ترکیه صادر کنند. به طور گسترده تصور می شود که ترکیه یک کشور اروپایی است، اگرچه همسایه ایران است. در واقع ترکیه می تواند دروازه صادرات به اروپا باشد. در این صورت صادرکننده باید بیشترین توجه و وسواس را برای عرضه محصولات با بهترین کیفیت به ترکیه داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، ایران با تحول اقتصادی مواجه است و قطعاً می توان به افزایش اشتغال در ایران و جذب هرچه بیشتر کسب و کار امیدوار بود.