لمینت آرتا ارزان قابل استفاده در بخش های مختلف یک ساختمان مسکونی مانند آشپزخانه می باشد. برند آرتا عرضه کننده انواع لمینت پارکت نه تنها در بازار داخل بلکه در سطح خاورمیانه می باشد. استفاده از فن آوری های جدید و به کارگیری استاندارد ها و تکنولوژی روز از جمله اقدامات این شرکت جهت ساخت بهینه این تجهیزات می باشد.

عرضه کننده لمینت آرتا ارزان آشپزخانه

سهولت در نصب لمینت آرتا

سهولت در نصب لمینت آرتا لمینت یکی از تجهیزاتی است که به عنوان نوعی کفپوش در فضای داخلی ساختمان قابل استفاده است. ظاهر لمینت شبیه چوب بوده و به همین دلیل یکی از پر فروش ترین های این صنعت را به خود اختصاص داده است. 

ملامین صمغ و فیبر چوب اجزای داخلی لمینت را تشکیل می دهند که سبب استحکام و مقاومت بالای آن می شوند. استاندارد های خاصی به این منظور در سراسر جهان به کار برده می شود تا یکنواختی در تولید آن وجود داشته باشد.

برند آرتا تولید کننده لمینت بوده و در این زمینه تولیدات این شرکت از تنوع رنگ و طرح بالا برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت لمینت، نصب آسان و همچنین زیبایی خاص و منحصر به فرد آن می باشد. نکته مهم در زمینه نصب لمینت آرتا کف سازی مناسب قبل از نصب می باشد.

کف سازی سبب می شود تا سطح مورد نظر صاف شده و به نصب لمینت با کیفیت بهتر کمک نماید. از این رو نصب این تجهیزات به کمک نصابان حرفه ای انجام می گیرد. ویژگی های لمینت سبب شده است تا امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و همچنین محیط های کاری و حتی سالن های ورزشی و کافی شاپ ها و رستوران ها نیز شاهد استفاده از آنها باشیم. 

شیار های موجود در لمینت سب شده است تا بر روی سطوح مختلف مانند موزاییک، سیمان و سنگ قابل اجرا باشد. ضمن آن که در صورت نیاز جمع کردن و نصب مجدد لمینت نیز و انتقال آن به مکان جدید به راحتی میسر است.

تولیدکنندگان لمینت آرتا ارزان آشپزخانه

تولیدکنندگان لمینت آرتا ارزان آشپزخانه لمینت آرتا یکی از انواع لمینت های موجود در بازار است که دارای تنوع رنگی بسیار بوده و تولیدکنندگان لمینت آرتا تولیدات خود را با توجه به نیاز بازار و پس از تحقیقات بسیار به بازار عرضه می دارند.

از جمله نمونه های تولیدی این شرکت عبارت است از:

  • سری پارکت عمومی آرتا
  • مدل شیار دار
  • مدل سنگ و بتن 

ضخامت، عرض و طول مشخص از جمله مواردی هستند که در زمان تولید لمینت در نظر گرفته می شوند. در انتها لمینت به صورت بسته هایی که هر یک حاوی 8 تایل است بسته بندی شده و روانه بازارهای فروش می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *