پارکت آرتا ارزان از جمله محصولات مورد استفاده در صنایع ساختمان سازی است که علاوه بر بالا بردن سطح کیفی فضای ساختمان باعث زیبایی و ظرافت ساختمان نیز خواهد شد. امروزه بسیاری از انبوه سازان این صنعت با توجه به شرایط اقتصادی و کیفیت پارکت آرتا و داشتن قیمت مناسب از این محصول بسیار استقبال نموده و تقریباً در همه ساخت و سازهای خود از آن استفاده می‌کنند . 

عرضه کننده پارکت آرتا ارزان طوسی براق

نحوه نصب پارکت لمینت آرتا

نحوه نصب پارکت لمینت آرتا

نحوه نصب پارکت لمینت آرتا با توجه به نوع ساختمان و زمان آن متفاوت خواهد بود. این محصول برای کف پوش کردن فضاهای بتنی بسیار مناسب بوده، اگر طبق اصول خاص خود نصب شود.

نصب این پارک جزو مراحل آخر کار در ساختمان می باشد، برای این کار باید از خشک بودن کامل و دقیق مصالح به کار رفته در ساختمان اطمینان حاصل کرد. به عقیده کارشناسان این رشته بهترین زمان بعد از اتمام کار ساختمان سازی برای نصب پارکت لمینت حدود ۲ ماه بعد از پایان کار می باشد.

لازم به ذکر است که تاییدیه کارشناس نصب قبل از اجرا، ضروری خواهد بود چراکه آزمایش و تست های خاصی مورد نیاز است تا بعد از اتمام کار نصب، پارکت لمینت آرتا دچار نقص های مختلف نه شود. در صورتی که می خواهید فضای مورد نظر را با این محصول فرش کنید باید، حدود دو روز قبل کارتون‌های پارکت لمینت را برای هم دما شدن با محیط، داخل آن قرار دهید.

از دیگر موارد ضروری این است که هیچگونه فرش، موکت و کفپوش نباید روی سطح مورد نظر چسبیده باشد و به اصطلاح باید از روی سیمان یا بتن کار شروع شود. داشتن اندازه های دقیق محل نصب پارکت لمینت نیز در جای خود حائز اهمیت می باشد . 

مراکز فروش پارکت آرتا ارزان طوسی براق

مراکز فروش پارکت آرتا ارزان طوسی براق مراکز فروش پارکت آرتا ارزان در اکثر استانهای کشور دارای نمایندگی های فعال می باشند این محصول با توجه به کیفیت بسیار بالا و تنوع در رنگ بندی های مختلف توانسته در بین متقاضیان جایگاه ویژه‌ای را برای خود باز کند. معمولا از رنگ های چرک تاب و تیره مانند خاکستری، قهوه‌ای و طوسی براق بیشتر استقبال می شود

اکثر تولیدکنندگان بزرگ دنیا برای رسیدن به فروش بیشتر و بهتر از فضای مجازی و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند. اگر شما قصد خرید پارکت لمینت برای کف پوش کردن ساختمان یا هر مکان دیگری را دارید پیشنهاد می کنیم قبل از هر نوع تصمیم‌گیری در این باره به سایت ما مراجعه کنید تا از طریق کسب مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان ما بتوانید خریدی با کیفیت، مطمئن و مناسب را انجام دهید . 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *