قرنیز ام دی اف پافیلی با کیفیت عالی و در طرح های بسیار شیک و جذاب به صورت عمده در بازار جهت فروش ارائه می گردد. این محصولات دارای قیمت های ارزان و فوق العاده مناسب می باشند. به عنوان یک پوشش محافظتی در امتداد دیوار به کار برده می شوند. از نظر زیبایی و کیفی در سطح بالایی قرار دارند. باعث جلوگیری از رسیدن آسیب به دیوارهای داخلی می شوند. قابلیت شست و شو داشته و به دلیل داشتن روکش رطوبت و آب در آنها نفوذ نخواهد کرد.

عمده فروشی قرنیز ام دی اف پافیلی

مواد اولیه تشکیل دهنده قرنیز ام دی اف

مواد اولیه تشکیل دهنده قرنیز ام دی اف قرنیز در واقع نواری از جنس چوب یا پلاستیک بوده که در قسمت انتهایی دیوار و کف و امتداد ان قرار می گیرد. در واقع نوعی پوشش برای حفاظت از دیوار در برابر رطوبت و خرابی به حساب می آید و به عنوان یک عایق پوششی مانع از آسیب دیدن دیوار می گردد. این قرنیز ها از بهترین و مقاوم ترین نوع چوب تهیه شده و دارای یک روکش از جنس پی وی سی می باشند. لایه های نازک چوب در قرنیز به وسیله چسب های قدرتمند تشکیل یک لایه محافظتی قوی را می دهند. روکش به کار رفته باعث ممانعت از انجام واکنش های شیمیایی می گردد. هیچ گونه باکتری و میکروارگانیسم قابل رشد در آن نخواهد بود. مواد اولیه قرنیز از بهترین مواد طبیعی می باشند که توسط افراد متخصص و حرفه ای در قالب های مختلفی تهیه شده اند.

قیمت به روز قرنیز ام دی اف پافیلی

قیمت به روز قرنیز ام دی اف پافیلی قیمت روز قرنیز ام دی اف پافیلی با توجه به ابعاد و کیفیت آن تعیین می شود. هر چقدر در ابعاد بزرگتری سفارش داده شود قیمت تهیه ان بیشتر خواهد بود. از لحاظ کیفیت نیز قرنیز ها رتبه بندی دارند. زیرا هر نوع چوب خواص و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. اما بایستی گفت که تمام این قرنیزها دارای روکش پلاستیکی مقاوم در برابر مواد شیمیایی و خارجی می باشند. 

این محصول در تمام ابعاد درخواستی ساخته و قابل نصب می باشد. می توان با کمترین هزینه این کالا را سفارش و در کمترین زمان به ان دسترسی داشت. این محصول کاملا معتبر و ضمانت شده می باشد. بنابراین می توان با اعتماد کامل از کیفیت و کارآیی آن را خریداری نمود. این کالا توسط افراد با تجربه و به صورت کاملا مکانیزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می گردد. 

در تمام ساختمان های جدید و قدیمی قابل نصب بوده و کیفیتی عالی و بینظیر دارد. از نظر رنگ نیز دارای طرح های بسیار متنوعی بوده که هر کدام جلوه و زیبایی های خاص خود را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *