پارکت جدید ادونس سه بعدی مقبولیت بسیار بالایی در بین خریداران دارد. علت این امر، کیفیت عالی، ظاهر زیبا و نصب آسان می باشد. عمده فروشی این محصول انواع مختلف آن را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عمده فروشی پارکت جدید ادونس سه بعدی

نصب آسان انواع پارکت جدید ادونس

نصب آسان انواع پارکت جدید ادونس یکی از پارکت های خوش طرح و خوش فروش موجود در بازار، پارکت جدید ادونس می باشد. نصب آسان پارکت ادونس سبب شده است که این محصول بدل به یکی از انتخاب های اول مشتریان شود.

پیش از بحث بیشتر در خصوص نصب این محصول بیایید کمی ساختار و ویژگی های منحصر به فرد آن را مورد بررسی قرار دهیم. پارکت جدید ادونس که در حقیقت به آن پارکت لمینت نیز گفته می شود، از لایه های مختلفی تشکیل می شود. این لایه ها عبارتند از لایه ابتدایی، لایه دکوراتیو، لایه اصلی و لایه تحتانی.

از مزایای مختلف این کفپوش این است که خش انداخته نمی شود و در اثر حرارت نمی سوزد. همانطور که در سطرهای بعد خواهید خواند، در زیر این پاکت ها فوم نصب می شود، این فوم سبب ایجاد لایه ای عایق حرارت و صدا می شود. همین فوم به دلیل وجود انعطاف خود سبب می شود تا احتمال شکستن پارکت به صفر میل کند.

در خصوص نصب این محصول گفتیم و این نکته را بیان کردیم که نصب آن بسیار آسان است و همچنین مدت زمان کمی را می توان به این امر اختصاص داد. همچنین علاوه بر سرعت بالای مسئله می توان به آمادگی استفاده به سرعت از محل اشاره کرد. به این ترتیب که به سرعت پس از پایان نصب می توان اثاثیه را بر روی آن چید و در اتاق و محیط مورد نظر تردد کرد.

نکته قابل توجه این است که این پارکت لمینت ها به کف اتاق نمی چسبند. بلکه پیش از نصب آنها فوم هایی با قطر حدودی دو میلیمتر بر روی کف قرار می گیرند و بعد از آن پارکت را بر آنها نصب می کنند. برای نصب آنها نیز در اطراف کلیک ها (شیارهایی) وجود دارند که در هنگام نصب در یکدیگر قفل می شوند.

سفارش عمده پارکت جدید ادونس سه بعدی

سفارش عمده پارکت جدید ادونس سه بعدی پارکت جدید ادونس انتخاب بسیار مناسبی برای مکان های مختلف می باشد. به عنوان مثال هایی در این زمینه می توان به نصب این محصول در منازل و آپارتمان های مسکونی اشاره کرد. همچنین ساختمان های اداری و همچنین تجاری نیز گزینه هایی هستند که می توان به نصب این کفپوش در آنها اقدام کرد.

این محصولات به شکل مستطیل به فروش می رسد. ابعاد آنها نیز معمولاً در طول عرض های مختلفی از چند سانتی متر تا یک متر و نیم متغیر است.

سفارش عمده پارکت را می توانید به روش های مختلفی از جمله روش اینترنتی به انجام برسانید. میزان فروش این محصول بالا بوده و علت این امر دوام آن و قابلیت استفاده چند باره از آن می باشد. به این ترتیب که اگر قصد جابجایی از محل مورد نظر را دارید می توانید آن را باز کرده و با خود به محل جدید برده و در آنجا نصبش کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *