اگر به دنبال کفپوشی زیبا و منحصر به فرد هستید که بتواند علاوه بر جلوه ظاهری دوام و ماندگاری بالایی هم داشته باشد پارکت کف ارزان قیمت و با کیفیت می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این محصول در سایز و طرح و رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود به همین دلیل در دکوراسیون های امروزی بالاترین جایگاه را دارد. این عمده فروشی پارکت ضد رطوبت را به صورت عمده و با قیمتی مناسب به وست مصرف کنندگان می رساند. 

عمده فروشی پارکت کف ارزان ضد رطوبت

تفاوت کیفیت پارکت کف ایرانی و خارجی ؟

تفاوت کیفیت پارکت کف ایرانی و خارجی ؟ کیفیت پارکت کف ایرانی و خارجی تفاوت زیادی دارد که شما در زمان نصب و استفاده به خوبی می توانید این تفاوت را مشاهده کنید. نمونه های ایرانی دارای ضخامت بالایی هستند به همین دلیل در شرایط سخت بهترین بازدهی را از خود نشان می دهند و دوام و استحکام خوبی دارند. 

این مدل ها با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت توسط مهندسین ایرانی ساخته شده اند و با نمونه های خارجی رقابت نزدیکی دارند. هر چه سطح کیفی بالاتر باشد مسلما در مقابل فشار و ضربه و وزن بالا مقاومت بیشتری دارد و این امر مانع از خراب شدن پارکت می شود. 

رنگی که برای ساخت استفاده می شود ماندگار بوده و در زمان شست و شو با مواد شوینده دچار رنگ رفتگی نمی شود. این پارکت های ایرانی ضد رطوبت ساخته می شوند و در محیط های مختلف قابل استفاده هستند و دچار پوسیدگی نمی شوند. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید تشدید می کند. 

تولید کننده پارکت کف ارزان ضد رطوبت

تولید کننده پارکت کف ارزان ضد رطوبت این مرکز بزرگترین تولید کننده پارکت ضد رطوبت در کشور است که توانسته با تولید انبوه پاسخگوی نیاز بازارهای داخلی و خارجی باشد. پوششی که بر روی این پارکت کشیده شده باعث می شود تا در مقابل نم و رطوبت مقاوم باشد و این امر کارایی آن را گسترده تر می کند.

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و فرمولاسیون دقیق و مواد اولیه مرغوب و همچنین اعمال کنترل کیفی فراگیر باعث توسعه و پیشرفت تولید شده است و توانسته به نحوی هوشمندانه محصولان با کیفیت و مرغوب را به دست مشتریان برساند و از این طریق رضایت آن ها را جلب کند.

ایران در زمینه تولید انواع پارکت در موقعیت خوبی در جهان قرار دارد. برخی نمونه های تولید شده در کشور در حال حاضر قابل رقابت با نمونه های برتر جهانی می باشند. از این رو برخی تولیدکنندگان موفق به تولید انواع صادراتی و با کیفیت این محصول به دیگر نقاط جهان شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *