پارکت طرح سنگ یکی از باکیفیت ترین و زیباترین کفپوش ها است که به لحاظ داشتن استانداردهای روز از طول عمر بالایی برخوردار بوده و دوام، استحکام و مقاومت بالایی دارد. این محصول به دلیل مزیت ها و تنوعی که داشته مورد استقبال زیادی در بازار قرار گرفته و بسته به کیفیت در نرخ های مختلفی مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

فروشنده اصلی پارکت طرح سنگ رنگ روشن

مقاومت گرمایشی بالا پارکت های طرح سنگ

مقاومت گرمایشی بالا پارکت های طرح سنگ مقاومت گرمایشی پارکت در طرح سنگ در برابر گرما بسیار بالا است چون جنس پارکت به گونه ای است که در برابر حرارت واکنشی از خود نشان نمی دهد و نمونه هایی از این محصول از جنس فیبر بوده و در برابر تغییرات دمایی دوام خوبی دارد.

برای انتخاب پارکت باید به جنس آن توجه کرد تا میزان مقاومت آن در برابر گرما مشخص شود و انواع کفپوش ها دارای خصوصیات حرارتی متفاوتی هستند و رفتارهای متفاوتی در برابر حرارت از خود نشان می دهند و هر چه ضخامت آنها کمتر و چگالی بیشتری داشته باشند میزان حرارت را بهتر انتقال می دهند.

پارکت طبیعی انعطاف پذیر بوده و دارای رطوبت کافی است و در مقابل سیستم حرارتی دچار خشکی نمی شود و به دلیل انقباضات و انبساطات کمتری که دارد و در برابر حرارت شکل نخواهند گرفت مانند جنس های بامبو و فیبر که از کیفیت خوب و طول عمر بالایی برخوردار هستند. این کفپوش ها دارای مدل های نازک و ضخیم بوده اند که برای ساختمان های که دارای سیستم گرمایشی از کف هستند باید مدل نازک انتخاب شود.

بازار خرید پارکت طرح سنگ رنگ روشن

بازار خرید پارکت طرح سنگ رنگ روشن در بازار خرید پارکت طرح سنگ رنگ روشن باید به جنس و کیفیت پارکت توجه کرد و نمونه ای را خریداری نمود که در سیستم حرارتی گرما را از کف به خوبی انتقال داده و همچنین در برابر حرارت بالا نیز مقاوم باشد و از طول عمر بالایی نیز بهره مند باشد.

پارکت باکیفیت در برابر سایش، فشار و کشش مقاوم بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد دچار شکستگی نخواهد شد و به دلیل تنوعی که در طرح و رنگ دارد نیاز تمام مشتریان را پوشش می دهد و خریدار می تواند متناسب با بودجه و سلیقه خود خرید کند.

پارکت مدل ها و ضخامت های مختلفی دارد و بسته به برند و کیفیت دارای قیمت های متفاوتی است که در صورتی که عمده تهیه شود ارزانتر بوده و خرید بدون واسطه آن باصرفه تر خواهد بود. این محصول استفاده های گسترده ای داشته و در انواع ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود و به دلیل کیفیت مطلوب رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *