این روزها تغییر و تحولات فراوانی در زمینه ارائه پوشش دهنده های کف برای فضای داخلی منازل رخ داده و ما شاهد تولید و ساخت بهترین نوع پارکت لمینت ادونس مخصوص کف آشپزخانه هستیم. کارخانجات و شرکت های معتبر ارائه دهنده این محصول، با بهره گیری از مواد اولیه بسیار عالی و دستگاه های پیشرفته، اقدام به تولید این متریال باارزش نموده و آن را از طریق مراکز معتبری که به عنوان فروشنده اصلی این کالا به فعالیت مشغول هستند در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.

فروشنده اصلی پارکت لمینت ادونس کف آشپزخانه

انواع پارکت لمینت ادونس موجود در ایران

انواع پارکت لمینت ادونس موجود در ایران پارکت نوعی کف پوش است که از جنس چوب ساخته شده و بر روی زمین چسبانده می شود و زیبایی و جذابیت فوق العاده ای برای فضای داخلی خانه به وجود می آورد. این روزها متریال جدیدی برای تولید این محصول ابداع شده است که به آن پارکت لمینت گفته می شود که در حال حاضر با برند مطرح و معتبر ادونس در بازارهای داخلی کشورمان یافت می شود.
جنس اصلی تشکیل دهنده آن خرده چوب است که لایه بیرونی آن را با استفاده از مواد استاندارد و ضد رطوبت می پوشانند؛ در واقع می توان گفت انواع پارکت لمینت ادونس موجود در ایران از نظر روکش به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که به ترتیب AC3 و AC4 نام دارند.
این پارکت در برابر آب مقاوم می باشد و به همین سبب بهترین انتخاب برای پوشش دادن به کف آشپزخانه به شمار می رود.
از جمله دیگر مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارد.
  • کف آشپزخانه را در دمایی متعادل نگه می دارد، به گونه ای که نه آن را گرم می کند و نه می گذارد سرما از آن به بیرون انتقال پیدا نماید.
  • عایق قدرتمندی در برابر صدا به شمار می رود.
  • آنتی باکتریال است و حشرات نمی توانند به درون آن نفوذ کرده و موجب پوسیدگی و ساییدگی آن شوند.

مرکز عرضه پارکت لمینت ادونس کف آشپزخانه

مرکز عرضه پارکت لمینت ادونس کف آشپزخانه سایت اینترنتی ما به عنوان معتبرترین مرکز عرضه پارکت لیمنت ادونس کف آشپزخانه در کشورمان به فعالیت مشغول می باشد و شما می توانید با خیال راحت این محصول عالی را سفارش داده و از طریق آن زیبایی چشم نوازی را به آشپزخانه خود ببخشید.
شایان ذکر است که این پارکت را می توان به راحتی تمیز و درخشان نمود و دوباره زیبایی و جذابیت را به آن بازگرداند.
به سبب این که طرح اصلی این پارکت شبیه چوب است، می توان آن را با سایر اجزای آشپزخانه ترکیب نموده و هماهنگی زیبا و خارق العاده ای به وجود آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *