پروفیل تاشو ام دی اف 5 سانت از ابزارهای مکمل در ساخت تجهیزات ساختمانی می باشد. فروشنده این محصول انواع این پروفیل را در ضخامت، رنگ، طول و عرض های مختلف عرضه می کند. برای خرید پروفیل مناسب می توان به صورت مستقیم و حضوری از طریق فروشندگان معتبر اقدام نمود، همچنین به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق این وب سایت نیز می توانید این محصول را در کیفیتی ممتاز و قیمتی مناسب سفارش دهید.

فروشنده پروفیل تاشو ام دی اف 5 سانت

ویژگی های منحصر به فرد پروفیل تاشو

ویژگی های منحصر به فرد پروفیل تاشو پروفیل تاشو در رنگ بندی های متنوع و معمولا به عرض پنج سانتی متر، طولی حدود سه متر و ضخامت دو تا سه میلی متر تولید می شود. از این پروفیل در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می گردد و می تواند از وسط به دو طرف بدون هیچ گونه شکستگی و یا ترک تا شود.

ویژگی پروفیل تاشو بسیار گسترده است، به همین دلیل کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان دارد. این پروفیل از جنس پی وی سی می باشد بدین جهت در برابر خش و ساییدگی بسیار مقاوم است‌. دارای سطحی یکنواخت و صاف می باشد و انعطاف پذیری بالایی دارد و به سهولت در زاویه ها و کنج ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از این محصول در حد فاصل بین دیوارها، تاج کابینت و لبه دیوارها در مناطق پر رفت و آمد استفاده می گردد. معمولا در این مکان ها در اثر رفت و آمد زیاد و جا به جایی وسایل لبه دیوارها دچار پریدگی و آسیب می شود، به همین دلیل لبه دیوارها را به پروفیل تاشو مجهز می کنند تا از ضربه و آسیب دیدن گچ کاری آن ها جلوگیری به عمل آید.

پروفیل تاشو از مقاومت زیادی در مقابل سرما و گرما برخوردار است و در دماهای مختلف تغییر شکل نمی دهد به این علت بسیار پر کاربرد است و در مکان های مختلف مانند آشپزخانه، ورودی های ساختمان، راهروها، لبه پله ها در داخل و خارج از ساختمان به کار می رود.

توزیع پروفیل تاشو ام دی اف 5 سانت

توزیع پروفیل تاشو ام دی اف 5 سانت توزیع پروفیل تاشو ام دی اف ۵ سانت از طریق مراکز معتبر فروش این محصول صورت می گیرد. این مراکز انواع پروفیل تاشو را در طرح، رنگ، ضخامت، عرض و طول های مختلف ارائه می کنند.

این مرکز از معتبرترین توزیع کنندگان پروفیل تاشو می باشد و کلکسیونی از انواع این محصول را در کیفیتی ممتاز و قیمتی مناسب از طریق سایت شرکت ارائه می نماید. خریداران می توانند برای مشاوره و سفارش کالا از طریق وب سایت شرکت اقدام نموده و پس از مشاوره با کارشناسان مجرب مرکز و کسب اطلاعات لازم محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *