پارکت ها جزء تزئینات بسیار لوکس و خاص دسته بندی می شوند و برای پوشش دادن به زمین هایی که سرامیکی هستند و یا ظاهر خوبی ندارند استفاده می شوند و هیچ گونه آسیبی با زمین وارد نمی کند و بسیار مستحکم و مقاوم است. فروشندگان پارکت لمینت داچ فلور، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اندازه و ابعاد مختلف و رنگ بندی های عالی و بسیار خاص و جدید و طراحی هایی مطابق با مد روز با همراه بهترین نکات برای خرید هر چه بهتر را با قیمت های عالی به مشتریان ارائه می کنند.

فروشندگان پارکت لمینت داچ فلور

مشخصات پارکت لمینت داچ فلور

مشخصات پارکت لمینت داچ فلور در این قسمت می خواهیم به بررسی مشخصات پارکت لمینت داچ فلور بپردازیم:

این پارکت لمینت ها دارای جنس های بسیار محکم و مقاومی هستند و در برابر هر گونه فشاری استقامت دارند و هیچ برش و ترکی روی آن ها ایجاد نمی شود و دلیل اصلی استحکام این محصولات این است که از چوب درخت هایی چون؛ گردو، بلوط و چنار ساخته شده اند و این درختان جزء تنومند ترین درختان ایرانی می باشند.

رنگ هایی که این پارکت ها دارند طبیعی است و در برخی موارد و تعداد انگشت شماری از این پارکت ها دارای رنگ هستند و این رنگ ها صرفا به این خاطر می باشند که پارکت ها پوسته پوسته نشوند و بعد از گذشت مدتی ظاهر و شیک بودن خود را حفظ نمایند.

ابعاد این پارکت ها بسیار مناسب می باشند و به گونه ای برش داده می شوند که برای تمامی محیط ها چون انواع راهرو ها، سالن های بزرگ و حتی در برخی موارد می توان از آن ها برای پوشش دادن سرویس های بهداشتی فرنگی استفاده کرد و این چوب ها ضد آب می باشند و آب را بدون اینکه آسیبی ببینند در خود نگه می دارند.

استعلام قیمت پارکت لمینت داچ فلور

استعلام قیمت پارکت لمینت داچ فلور مرکز فروش انواع پارکت های لمینت داچ فلور، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در ابعاد و اندازه های مختلف و رنگ بندی های جذاب با قیمت های عالی به مشتریان عرضه می کنند.

برای استعلام قیمت پارکت های لمینت باید چندین عامل و مورد را مد نظر داشت و طبق آن ها از قیمت های مختلف آگاهی یافت:

یکی از بزرگ ترین مواردی که قیمت پارکت ها به آن بستگی دارد، جنس چوب پارکت است که در بین چوب های مختلف دنیا، چوب های آبنوس، گردو و بلوط جزء مقاوم ترین و خاص ترین چوب ها می باشند و پارکت های تهیه شده از این چوب ها بسیار شیک و خاص می باشند.

مورد بعدی در تعیین قیمت پارکت ها، اندازه و ابعاد آن ها است که پارکت های رشته ای و کشیده و آن هایی که به صورت مستطیلی برش خورده اند نسبت به سایرین قیمت بیشتری دارند و گران تر می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *