فوم سایلنت 1.5 میل در حقیقت یکی از پر استفاده ترین فوم ها به شمار می آید وو با عایق کردن کف ساختمان ها از هدر رفتن انرژی و انتقال صدا جلوگیری می کند و  همچنین از این فوم  در ایجاد دکوراسیون مناسب استفاده فراوانی می کنند. این فوم ها داری قیمت مناسب و وزن بسیار کمی هستند و به راحتی امکان جابه جایی آنها وجود دارد. به همین جهت تقاضا برای خرید این محصول بسیار بالا می باشد و فروش بهترین فوم سایلنت 1.5 میل به شیوه های مختلفی انجام می گیرد.فروش بهترین فوم سایلنت 1.5 میل

تفاوت فوم معمولی با فوم سایلنت ؟

تفاوت فوم معمولی با فوم سایلنت ؟ آیا تفاوت فوم معمولی با فوم سایلنت را می دانید؟

فوم در حقیقت لایه ای می باشد که بسیار منعطف و ابری مانند است و معمولا در زیر لمینت مورد استفاده قرار می گیرد و تحمل وزن بسیار بالای دارد. معمولا بعد از پهن کردن فوم در کف محل آن را لمینت می کنند.

استفاده از فوم مزایای زیادی دارد و به همین جهت مصرف کنندگان به استفاده از آن ترغیب می گردند که از جمله این مزایا این است که با استفاده از فوم در زیر لمینت دیگر به هنگام راه رفتن صدای ایجاد نمی شود و به عنوان یک عایق برودتی و حرارتی عمل می کند.

معمولا فوم ها به دو صورت در بازار یافت می شوند فوم معمولی و فوم سایلنت یا فشرده.

می توان گفت این فوم ها با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند که از جمله این تفاوت ها می توان گفت:

  • فوم های معمولی دارای قیمت ارزان تری هستند.
  • فوم های سایلنت با توجه به ضخامت و چگالی بیشتری که دارند به هیچ عنوان نور را از خود عبور نمی دهند.
  • محل استفاده این فوم ها نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است مثلا بهتر می باشد فوم های سایلنت در مکان های که سیمانی هستند و دارای سنگ ریزه می باشند مورد استفاده قرار گیرند تا بعدها با رفتن بر روی پارکت لیمنت هیچ صدای ایجاد نشود و اگر کف محل از سنگ، سرامیک، کاشی و … باشد بهتر است از فوم معمولی استفاده شود.

بازار صادرات فوم سایلنت 1.5 میل

بازار صادرات فوم سایلنت 1.5 میل امروزه با توجه به کیفیت بالایی فوم سایلنت بات ضخامت های مختلف از جمله 1.5 میل و قیمت به صرفه آن بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی خواهان خرید این محصول می باشند. به همین جهت تولیدکنندگان این محصول علاوه بر اشباع بازار داخلی از آن به فروش آن به کشورهای مختلف می پردازند.
 به همین جهت بازار صادرات فوم سایلنت 1.5 میل بسیار پر رونق است و با توجه به مزیت های که صادرات محصولات برای کشور دارد توجه به صادرات این محصولات بیشتر شده است.
می توان گفت از جمله این مزیت ها به شرح زیر می باشد:

  • پیشرفت اقتصادی کشور 
  • ارزآوری زیاد 
  • رفع بیکاری 
  • شناخت محصولات ایرانی به بازار های جهانی 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *