قرنیز ۸ میل پلیمری ارزان با کیفیت عالی برای خریداران عزیز در سایت ما موجود می باشد. قرنیز یک نواری است که که در پایین ترین قسمت دیوار به طوری که به زمین چسبیده می‌شود قرار می‌گیرد و به عنوان یک نوار در دور تا دور دیوار قرار داده می شود.علاوه بر اینکه قرنیز برای تزیین به کار برده می شود نوعی حفاظ از دیوار و در محسوب می شود. قرنیز یک تیکه از کف زمین این است که حدود ۷ تا ۱۵ سانتی متر ارتفاع دارد و در کنار دیوار می چسبد.

فروش عمده قرنیز ۸ میل پلیمری ارزان

ویژگی بارز قرنیز ۸ میل پلیمری

ویژگی بارز قرنیز ۸ میل پلیمری

  • تولید قرنیز در کارخانه‌ها به شکل انبوه و با تنوع بالا انجام می‌شود.
  • قرنیز در طرح و رنگ های فراوان تولید می شود.
  • در ساختمان سازی به کار بردن پارکت و قرنیز جلوه و زیبایی خاصی به منزل یا محل کار می دهد.
  • قرنیز علاوه بر آن که یکی شی ساده به شمار می‌رود اما تنوع بالایی دارد و شما می توانید به سلیقه خود قرنیز های مختلف را انتخاب کنید.
  • برای جلوگیری از خش و خراش افتادن به دیوار می توان از قرنیز استفاده کرد.
  • قرنیز می تواند ایراداتی را که در حین ساختمان سازی ممکن است به وجود بیاید را پوشش دهد مثلاً درزها و سیم های کابل برق را پوشش دهد.
  • برای نشان دادن مکانی زیبا خاص حتماً در حین ساختمان سازی می توانید از قرنیز استفاده کنید.
  • جنس قرنیز انواع مختلفی دارد از جمله سرامیکی ،چوبی، ام دی اف، سنگی ، پلی استایرن، pvc, که هر کدام کارایی و قیمت مخصوص به خود را دارد. اگر به دنبال قرنیزهای طرح دار می گردید بهتر است، قرنیز از جنس سرامیک را انتخاب کنید, این جنس نسبت به بقیه جنس ها سنگین تر و گران قیمت تر می‌باشد.
  • قرنیز ام دی اف نسبت به بقیه قرنیز ها سبک تر است و امکان آسیب دیدگی حین حمل و نقل کمتر می باشد، تنوع در قرنیز ام دی اف از نظر رنگ بسیار بالاست و همین دلیل کسانی که سخت پسند هستند بهتر از قرنیز ام دی اف استفاده کنند که با کفپوش پارکت، لمینت ست شود.

تولیدی قرنیز ۸ میل پلیمری ارزان

تولیدی قرنیز ۸ میل پلیمری ارزان فروش قرنیز سایت ما با قیمت مناسب انجام می‌شود برای کسانی که از ما خرید کنند تخفیفات ویژه نیز در نظر گرفته شده است.اگر قصد خرید دارید همین الان به سایت ما سر بزنید و تنوع کار ما را ببین و سپس انتخاب کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، شما می توانید از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه خدمت گزاران شما هستند از طریق شماره تلفن های موجود در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *