امروزه ساختمان های زیادی با طرح ها ی مدرن و جدید در کشور ساخته می شوند که برای تزئین و دکوراسیون داخلی خانه از انواع سرامیک کف پارکت طرح سنگ استفاده می کنند که این سرامیک به گونه ای طراحی شده که بسیار شبیه چوب طبیعی است که در نوع خود دارای مزیت ها و نیز کاربردهای زیادی می باشد.

فروش عمده پارکت طرح سنگ کف ساختمان

مقاومت بالا پارکت در مقابل رطوبت

مقاومت بالا پارکت در مقابل رطوبت

از این نوع محصولات عمده می توان در تمام اتاق های منزل مانند: آشپزخانه، حمام، سالن پذیرایی، اتاق خواب و غیره استفاده نمود که جذابیت و زیبایی خاصی را به فضا می بخشد.

این نوع سرامیک طرح چوب در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای مزیت ها و خصوصیات ویژه ای ست که به دلیل شباهت زیاد با انواع پارکت چوبی برای خانه هایی که دارای دکوراسیون چوبی هستند بسیار مناسب و زیبا می باشد.

از دیگر مزیت ها و خصوصیات این نوع محصولات عمده، مقاومت بالا پارکت، و نیز از کفپوشی محکم و ضد آب برخوردار می باشند و همچنین دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند که در مقابل شرایط جوی بسیار مقاوم و دچار آسیب نمی شوند.

از این گونه محصولات عمده می توان علاوه بر کف ساختمان در بدنه آن نیز استفاده نمود که فضای جذاب و شادی را به ارمغان می آورد.

سرامیک ها و پارکت ها دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که از مواد اولیه و خالص ارگانیک که چوب درختان مخصوص است تهیه و ساخته می شوند که سبب مقاومت بالای این نوع محصول عمده در برابر رطوبت گردیده و همچنین دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوع بوده و نیز افراد با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب و نیز خریداری می نمایند.

از مهمترین خصوصیات سرامیک طرح پارکت دارا بودن طرح های شیک و زیبا، دارای رنگ بندی های متنوع، شباهت بسیار زیاد به چوب، مقاوم در برابر رطوبت و مواد شوینده و آب و غیره می باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است.

همچنین این نوع محصول عمده دارای ضخامت زیاد و نیز طول عمر فراوانی است که می تواند در مقابل شرایط خاص از جمله سرما و گرما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد.

تولیدکنندگان پارکت طرح سنگ کف ساختمان

تولیدکنندگان پارکت طرح سنگ کف ساختمان

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان پارکت جهت فروش محصولات خود در انواع طرح ها و رنگ بندی های متنوع و کیفیت مرغوب و عالی می کوشند تا این نوع از محصولات شیک و با دوام را با بهترین قیمت به صورت عمده در اختیار مشتریان و نیز بازاریان داخلی قرار داده و نیز به اکثر کشورهای دنیا صادر نمایند که صادرات نقش مهمی در اقتصاد و نیز افزایش و توسعه این محصول را به همراه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *