پارکت لمینت ایشیک یک کف پوش مصنوعی چند لایه است که همراه با یک فرآیند لمینتی ساخته می شود. پارکت لمینت چوب (یا گاهی اوقات سنگ) را با یک لایه عکس زیر یک لایه محافظ روشن شبیه سازی می کند. لایه هسته داخلی معمولاً از رزین ملامین و مواد تخته فیبر تشکیل شده است. کف لمینت یک سطح خشک است که از یک پایه چوب تخته و خرده چوب تشکیل شده است و در روی آن یک لایه تصویر(معمولا شکل چوب یا سنگ فرش) و یک لایه ضد سایش شفاف قرار دارد. پارکت های چند لایه محبوب ترین پوشش کف برای محل های مختلف منازل مانند آشپزخانه، ناهار خوری، اتاق خواب ها، راه رو ها و سایر مناطقی که در معرض رطوبت بیش از حد قرار ندارند، می باشند.

فروش ویژه پارکت لمینت ایشیک براق

مزایا و معایب استفاده از پارکت لمینت

مزایا و معایب استفاده از پارکت لمینت معایب استفاده از پارکت لمینت:
رطوبت می تواند پایه کف لمینت را متورم کند.
برای حمام یا رخت کن ها مناسب نیست.

مزایای استفاده از پارکت لمینت:
پارکت لمینت ها به خاطر داشتن ساختار چند لایه در مقایسه با سایر کف پوش ها انعطاف پذیری شان بیشتر است، حاوی ماده وینیل است و 100 درصد در برابر آب غیر قابل نفوذ است. کف پوش های لمینت محبوبیت شان بسیار زیاد شده است، شاید به دلیل اینکه نصب و نگهداری آن ها بسیار راحت تر از سایر کف پوش ها است این گونه محبوب شده اند. همچنین هزینه کمتری نیز برای شما خواهند داشت و نیاز به مهارت زیادی برای نصب نسبت به مواد کفپوش جایگزین ندارد. از نظر طول عمر با دوام اند، بهداشتی بسیار مناسب را تضمین می کنند(حاوی رزین ضد میکروبی هستند) و نگهداری آن ها نسبتاً آسان است.

مواد کف لمینت
کف لمینت گاهی اوقات از چوب ساخته می شود، آن ها فقط از دو لایه چوب هستند. ابتدا، پایه کف لمینت از ذرات چوب خرد شده فشرده شده تشکیل شده است. ذرات چوب جمع شده در معرض فشار زیاد برای تشکیل ورق قرار می گیرند. این ورق ها تصویری فوتورالیستی از چوب یا سنگ به قسمت بالای آن دارند و این تصویر با یک لایه ضد سایش پوشانده شده است. لایه ضد سایش، یک ورق پلاستیکی با دوام، نازک و شفاف است.

بازار خرید پارکت لمینت ایشیک براق

بازار خرید پارکت لمینت ایشیک براق پارکت لمینت در سال 1977 توسط شرکت سوئدی پرستور اختراع شد. این شرکت با استفاده از این محصولات در معرض فشار، گرما و مواد شیمیایی، به استفاده از پروژه های چوب زباله رسید و سپس نتیجه را به پوشش کف قابل استفاده تبدیل کرد. از آن زمان تاکنون بسیاری از تولید کنندگان دیگر پارکت لمینت ها را می سازند. این محصول از بازار خرید خوبی برخوردار است. بهترین بازار خرید پارکت لمینت ایشیک براق مجموعه ما می باشد که بهترین کیفیت و در مقابل، مقرون به صرفه ترین قیمت را تضمین می کند!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *