پارکت لمینت، نوعی کفپوش است که برای پوشاندن کف ساختمان ها از آن استفاده می شود و جنس آن از اچ دی اف است.

پارکت لمینت ترک فلور، یکی از برند های پارکت لمینت است که دارای کیفیت و مقاومت بالایی است. این برند معتبر بسیار شناخته شده می باشد و در کشور طرفداران بسیاری دارد.

قیمت خرید پارکت لمینت ترک فلور

پارکت لمینت چه ویژگی هایی دارد ؟

پارکت لمینت چه ویژگی هایی دارد ؟

پارکت لمینت دارای مقاومت و دوام بالایی است و نسبت به سرامیک بسیار زیباتر است.

ساختار پارکت لمینت به شرح زیر است:

 لایه پوششی: این لایه وظیفه حفاظت از لمینت را در برابر آب و ضربه دارد. کلیک: تایل های لمینت توسط کلیک به یکدیگر وصل می شوند و نیازی به استفاده از چسپ نیست. لایه طرح: این لایه توسط دستگاه های پیشرفته چاپ می شود و به مغز لمینت اچ دی اف می شود و دلیل اسم گذاری پارکت لمینت این مورد است. مغز اچ دی اف: لایه اصلی پارکت لمینت اچ دی اف است. پارکت های لمینت در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار وجود دارند.

از ویژگی پارکت لمینت می توانیم موارد زیر را ذکر کنیم:

مقاومت لمینت: لمینت یکی از مقاوم ترین کفپوش ها در مقابل ضربه و آب است. قیمت پارکت لمینت: قیمت پارکت لمینت از پارکت های چوبی بسیار مناسب تر است و پارکت به اندازه متراژی که نیاز داریم باید خریداری کنیم. دوست دار محیط زیست: لمینت از چوب ساخته می شود و به همین دلیل قابل بازیافت است پارکت لمینت به راحتی از زمین جدا می شود و دوباره نیز می توانیم از آن استفاده کنیم. نصب آسان لمینت: نصب پارکت لمینت بسیار راحت است و می توانیم زیر آن فوم بیندازیم تا صدا ندهد، موقع راه رفتن. نگهداری پارکت لمینت: این پارکت را تنها با یک دستمال نم دار می توانیم تمیز کنیم این کالا به دلیل اینکه گرد و خاک را به خود جذب نمی کند به راحتی تمیز می شود.

این را باید بدانیم که پارکت لمینت ضد آب نمی باشد، می توانیم کلمه مقاوم بودن را به کار ببریم اما اینکه کلا آب روی آن بریزد و مشکلی پیش نیاید اشتباه است.

بازار فروش پارکت لمینت ترک فلور

بازار فروش پارکت لمینت ترک فلور

پارکت لمینت ترک فلور، در کشور ترکیه و روسیه تولید می شود. این برند معتبر دارای کیفیت بالایی است. این برند در ترکیه جایگاه اول را از نظر کیفیت دارد و در جهان نیز جایگاه چهارم را دارد. این پارکت به کشور ما نیز وارد می شود و توسط نمایندگی ها به فروش می رسد. برای خرید این کالا باید به اندازه متراژی که احتیاج داریم پارکت سفارش بدهیم. بازار فروش پارکت لمینت در کشور نیز رونق  بسیاری دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *