کفپوش ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که هر کدام دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشند و برای استفاده در منازل مسکونی، مراکز درمانی، ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع این محصول می توان به سرامیک، کفپوش چوبی، پارکت، کفپوش سنگی و … اشاره نمود. قیمت خرید کفپوش شیک چوبی آشپزخانه به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، طرح و رنگ، روش خرید و … بستگی دارد.

قیمت خرید کفپوش شیک چوبی آشپزخانه

استفاده از کفپوش در مراکز بهداشتی

استفاده از کفپوش در مراکز بهداشتی استفاده از کفپوش مناسب در مراکز بهداشتی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که در مراکز درمانی و بیمارستان ها به دلیل اینکه مکان هایی حساس هستند، باید از مصالحی با استانداردهای ویژه استفاده گردد و لذا باید از کفپوش هایی استفاده شود که آلودگی و میکروب رابه خود جذب نکند و خاصیت آنتی باکتریالی داشته باشد و معمولا کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان گزینه مناسبی برای مراکز بهداشتی می باشند و درزی نداشته و به صورت کامل و یکدست هستند و مواد آلاینده ر ادر خود نگه نمی دارند.

از ویژگی ها و خصوصیات کفپوش بیمارستانی و بهداشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارند.
  • به دلیل استفاده از شوینده های شیمیایی در مراکز درمانی این کفپوش ها در برابر خوردگی مقاوم هستند و آسیبی نمی بینند.
  • در مقابلل انواع لکه و پارگی مقاومت خوبی دارند.
  • دارای رنگبندی متنوعی می باشند.
  • از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

عمده فروشی کفپوش شیک چوبی آشپزخانه

عمده فروشی کفپوش شیک چوبی آشپزخانه عمده فروشی کفپوش شیک چوبی آشپزخانه را با کمی تحقیق می توانید به راحتی پیدا کنید. یکی از مراکز فروش عمده انواع کفپوش جذاب و با دوام همین شرکت می باشد. از مزایای خرید و فروش عمده می توان به قیمت پایین و ارزانتر از خرید جزیی، استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید، سود مطلوب برای دو طرف معامله، فروش سریع تر و بیشتر کالا و … اشاره نمود.

یکی از بهترین کفپوش های چوبی شیک برای آشپزخانه پارکت می باشد که جلوه بسیار زیبایی به فضای آشپزخانه می بخشد و این محصول مقاومت و دوام بالایی دارد و در مقابل رطوبت مقاومت خوبی داشته و عایق مناسبی برای صدا و حرارت می باشد همچنین در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم است و همین ویژگی ها سبب شده که به یکی از پرفروش ترین انواع کفپوش در منارل تبدیل شود و بسیاری از ساختمان سازان این محصول را به صورت عمده تهیه می کنند. انواع کفپوش چوبی در شرکت های تولیدی با استفاده از بهترین متریال و توسط تکنولوژی مدرن و روز دنیا و با بهره وری از افراد توانمند در رنگ های متنوع طراحی و تولید می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *