قیمت روز پارکت لمینت فوق برجسته هاوس بادن

پارکت لمینت فوق برجسته هاوس بادن یکی از محصولات موجود در سطح بازار می باشد این محصول ساخته کشور آلمان بوده است. که در ایران نیز مشتریان خاص خود را به همراه داشته است. تعداد تایل هایی که در روی بسته مورد نظر کار می کند 8 عدد می باشد. این پارک دارای مغزی HDF بوده است. که یکی از خاصیت های منحصر به فرد این محصول به حساب می آید. این محصول دارای ضریب تراکم پذیری CA4  می باشد. 

ارائه دهنده پارکت لمینت فوق برجسته هاوس بادن

ارائه دهنده پارکت لمینت فوق برجسته هاوس بادن ارائه دهنده پارکت لمینت فوق برجسته هاوس بادن در سطح کشور نمایندگی های متعددی هستند که این محصول را به مشتریان خود عرضه می دهند. این نمایندگی ها ارائه دهنده انواع پارکت ها در سطح کشور به حساب می آیند. در واقع هاوس بادن نام برند پارکت مورد نظر بوده است که برای کشور آلمان می باشدو در داخل کشور ایران نیز مشتریان خاص خود را دارا می باشد. 

محصولاتی که با استفاده از این پارکت طراحی می شوند معمولا از مقاومت خوبی در برابر گرما برخوردار می باشند این مورد نیز یکی از خاصیت ها پارکت هاوس در سطح جهان بوده است. 

پارکت های مورد نظر در برابر ضربه و فشار نیز از خود مقاومت نشان می دهند و به راحتی تحت تاثیر این عوامل قرار نمی گیرند. این دستگاه به دلیل دوام و پایداری خاصی که دارد باعث شده است که در سطح کشور برای موارد دشوار و سخت به کار گرفته شود. پارکت لمینت هاوس بادن در برابر  برخورد اشعه نور خورشید نیز مقاوم می باشند و به راحتی رنگ و ماهیت اولیه خود را از دست نمی دهند.

90 درصد مواد اولیه به کار رفته در این فرایند کاری از چوب بوده است که این مورد نشان دهنده طبیعی بودن محصول فوق است که در داخل کشور با روش های متعددی به مراجعه کنندگان خود عرضه می شود. سطح پارکت لمینت هاوس مورد نظر لیز نبوده و تایل هایی که بر ریو این سازه نصب می شوند. دارای سطحی صاف بود و گردو غبار را در خود جذب نمی کنند این پارکت های خاصیت ضد رطوبت نیز دارا می باشند که در صورت مصرف کردن به این مسئله برخورد خواهید کرد.

عدم انتقال صدا با پارکت لمینت

عدم انتقال صدا با پارکت لمینت عدم انتقال صدا با پارکت لمینت نیز یکی دیگر از ویژگی های این سازه در داخل کشور بوده است که در صورت استفاده کردن به خوبی عایقی برای صدا و صوت می باشد. سازه های مورد نظر در سطح ساختمان موارد کاربردی متعددی دارند که در این جا به چند مورد از این موارد اشاره کردیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *