پروفیل قرنیز پی وی سی زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد. از این محصولات برای تزیین دیوارها، سقف، پارتیشن، آسانسور و … استفاده می کنند. در قدیم بیشتر از قرنیزهای سنگی، آجری و … استفاده می شد. قیمت فروش پروفیل های قرنیز پی وی سی، با تخفیفات ویژه همراه است.

قیمت فروش پروفیل قرنیز پی وی سی

طرح های متفاوت پروفیل قرنیز پی وی سی

طرح های متفاوت پروفیل قرنیز پی وی سی طرح متفاوت پروفیل قرنیز هایی که از جنس پی وی سی، موجب می شود تا به راحتی با انواع دکوراسیون ها ست شوند و زیبایی منحصر در محیط ایجاد نمایند. این محصولات در شکل ها و سایزهای مختلفی تهیه می شوند و با توجه به طرحی که دارند، بر روی مکان های مختلف نصب می گردند.

طرح های قرنیز ممکن است به صورت یک تکه و چند تکه و توپر باشد. این محصولات ضد خش هستند و طرح های فوق العاده ای دارند. قرنیزها را برش می دهند تا با اندازه محل مورد نظر یکسان شود. علاوه بر طرح، این کالاها در ضخامت و عرض با یکدیگر تفاوت اساسی دارند.

قرنیزها در رنگ های متنوع و اشکال بی نظیری عرضه می شوند و جهت پوشش کناره های دیوار، سقف و … مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات آتش نمی گیرند، به راحتی در هر محلی نصب می شوند، تمیز کردن آنها، آسان است، از مواد اولیه با کیفیت در شده اند و در تهیه آنها از ماشین آلات پیشرفته استفاده می کنند.

این قرنیزها ممکن است در چند لایه طراحی شده باشند و برای تزئین دکوراسیون داخلی به کار می روند. قرنیز هایی که از جنس پی وی سی هستند، در برابر رطوبت مقاوم می باشند و با شستن طرح آنها از بین نمی رود. میزان تنوع در رنگ، قیمت و طرح موجب شده تا قرنیز پی وی سی نسبت به سایر قرنیزها، از استقبال بیشتری برخوردار شود. برخی قرنیزها به دلیل اینکه از چند لایه پلاستیکی تشکیل شده اند، در طرح و رنگ تنوع زیادی دارند و در ابعاد مختلف تهیه می گردند. طول این نوع 3 متر و ضخامتی 8 میلی متری دارند. 

مرکز پخش پروفیل قرنیز پی وی سی

مرکز پخش پروفیل قرنیز پی وی سی مرکز پخش پروفیل قرنیزهای پی وی سی بهترین محصولات را عرضه می کند. قرنیزها از نظر ارتفاع معمولا 7، 11، 9 سانتی متر هستند. طول آنها بین 280 الی 366 می باشد و حداکثر ضخامتی که دارند 16 میلی متر است.

برای انتخاب رنگ مناسب، تنها کافی است، محصول را با توجه به رنگ در ورودی یا رنگ کابینت ها انتخاب کنید. کمی تیره بودن قرنیز نسبت به زمینه کار، به زیبایی محیط می افزاید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *