امروزه کف پوش های متفاوتی در بازار وجود دارند که هر یک از قیمت و مشخصات متفاوتی برخوردار می باشند.،از جمله کفپوش های موجود در بازار می توان به سنگ، سرامیک، پارکت، موکت و غیره اشاره نمود.،برای تهیه پارکت طرح دار می توانید به محل فروش پارکت طرح دار در شهر محل زندگیان مراجعه نمایید و پس از مشاهده مدل های متنوع پارکت و یافتن طرح مورد پسندتان، اقدام به خرید این پارک ها نمایید.

محل فروش پارکت طرح دار

مشخصات پارکت طرح دار چیست؟

مشخصات پارکت طرح دار چیست؟ پارکت طرح دار یکی از جدیدترین پارکت هایی است که به بازار ارائه شده و به دلیل طرح‌ های خاص و ویژه ای که دارد توانسته در مدت زمان کوتاهی به یک کف پوش محبوب در بین مردم تبدیل شود.مشخصات این پارکت ها شامل موارد زیر میگردد:

  • این پارکت ها کفپوش هایی چوبی هستند که برای تولید آنها از چوب درختانی نظیر افرا، بلوط، صنوبر و کاج استفاده شده است.
  • از دیگر مشخصات پارکت طرح دار می توان به رنگ بندی متنوع آن اشاره کرد.
  • نوع چوب استفاده شده برای تولید این پارکت ها بر قیمت نهایی آنها تأثیر بسیار زیادی می گذارد و پارکت تولید شده از چوب درخت کاج از نظر قیمت و کیفیت با پارکت تولیدی از چوب درخت بلوط بسیار متفاوت خواهد بود.،لازم به ذکر است که پارکت طرح دار از جمله زیبا ترین و گرانبهاترین کفپوش هایی است که در منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

پارکت ها در ابتدا با استفاده از چسب های مخصوصی کف اتاق چسبانده می‌ شوند.،پس از انجام این مرحله با استفاده از یک دستگاه مخصوص، روی این کفپوش ها را ساب می دهند و با استفاده از لاک مخصوصی سطح پارکت ها را پوشش می‌ دهند.،این امر منجر به صیقلی شدن سطح پارکت ها می شود. لازم به ذکر است که کار لاک زنی و ساب پارکت ها می بایست چند سال یکبار تکرار شود تا کف پوش ها مجدداً صاف و صیقلی گردند.

عرضه کننده پارکت طرح دار

عرضه کننده پارکت طرح دار وب سایت ما به عنوان عرضه کننده پارکت طرح دار اقدام به فروش آنلاین پارکت با قیمت مناسب به مشتریان می کند.،لازم است بدانید که عرضه اینترنتی این محصول چنانچه به صورت مناسب و صحیح صورت پذیرد می‌ تواند رضایت مشتری را در بر داشته باشد.،برای انجام این کار فروشندگان می بایست اقدام به دسته بندی طرح‌ های مختلف خود نمایند و با عکس برداری صحیح و مناسب از زوایای مختلف محصول بتوانند به مشتریان در زمینه انتخاب طرح مورد نظرشان یاری رسانند.

علاوه بر این مشخصات کامل محصول که شامل جنس، ابعاد، نحوه شستشو و غیره می گردد نیز می بایست به همراه تصویر محصول در قسمت مشخصی درج شود تا مشتری با اطلاع کامل از تمامی مشخصات محصول بتواند اقدام به ثبت سفارش آن نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *