امروزه انتخاب کف پوش با کیفیت و متناسب با دکوراسیون داخلی واحد مسکونی و یا تجاری، به جلب توجه بیشتر و زیبایی و حفظ تعادل و آرامش در محیط بسیار کمک می‌کند. برای سفارش پارکت لمینت ارزان مشکی که امروزه جزو پر طرفدارترین پارکت ها است، با مشاوران ما تماس بگیرید. 

مراکز عرضه پارکت لمینت ارزان مشکی

مشخصات فنی پارکت لمینت

مشخصات فنی پارکت لمینت پارکت های لمینت چه خصوصیاتی دارند که امروزه به پارکت های معمولی و سایر پارکت ها ترجیم داده می‌شوند؟

اولین خصوصیت خوب پارکت لمینت این است که از لایه های چوبی متراکم ساخته و روی آن را یک لایه ضد سایش و پارافین می‌زنند. همین ویژگی باعث می‌شود که در برابر مایعات مختلف مثل آب آسیب نبیند و ورم نکند. در ضمن در بررسی مشخصات فنی این پارکت و گرید گذاری آن، امتیاز ویژه ای به سبک بودن و نصب آسان آن تعلق می‌گیرد. راستی نصب این پارکت به علت داشتن چفت و بست های معین نیازی به استفاده از چسب چوب نیست. همین باعث می‌شود لایه زیرین پارکت لمینت آسیب نبیند و به آسانی و در کمترین زمان نصب شود. پارکت لمینت خاصیت لکه پذیری کمی دارد و به راحتی تمیز می‌شود بدون اینکه سطح آن آسیب ببیند. مقاومت بالای این پارکت در برابر سایش، خش و ضربه بی نظیر است و معمولا کسانی که منازل یا واحد های کاری پر رفت و آمدی دارند این پارکت را به پارکت های چوبی ترجیح می‌دهند. شما خریداران ارجمند اگر مایل هستید برای انتخاب و خرید پارکت لمینت، استاندارد ها و گرید های کامل و بین المللی ارزیابی فنی این پارکت ها را مشاهده کرده و بعد از مقایسه و کسب اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهید می‌توانید از طریق پنل های ارتباطی با کارشناسان و مشاورین فروش مکاتبه کرده و یا تماس بگیرید.  

فروشنده برترین پارکت لمینت ارزان مشکی

فروشنده برترین پارکت لمینت ارزان مشکی مفتخریم از اینکه با چندین سال تجربه به عنوان فروشنده پارکت لمینت که از برترین و مرغوب ترین کیفیت برخوردار است فعالیت می‌کنیم. پارکت لمینت مشکی جزو پارکت های بسیار پر طرفدار و جذاب است که امروزه با دکوراسیون های مدرن واحد های مسکونی و تجاری و یا نمایشگاه ها متناسب است. به همین دلایل پارکت لمینت مشکی جزو پر فروش ترین پارکت لمینت ها است. مجموعه ما در زمینه عرضه پارکت لمینت مشکی با کیفیت شرایطی را فراهم کرده است که محصولات را به صورت مستقیم به فروش برساند که خریداران هم به صورت عمده و هم به صورت خرده خرید خود را با قیمت ارزان ترین انجام دهند چون واسطه ها و هزینه های جانبی هزینه بیشتری را برای مشتریان ایجاد می‌کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *