کفپوش شامل نمونه های مختلفی از جمله موزاییک، سرامیک، سنگ، پارکت و … می باشد که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی هستند و یکی از بهترین و جدیدترین انواع این محصول پارکت است که امروزه در شرکت های تولید با استفاده از بهترین مواد اولیه در طرح های متنوع تولید و عرضه می شود و مشتری با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند محصول مورد نظر را خریداری نماید. در حال حاضر پارکت مدرن ترک فلور فروش بسیار خوبی دارد و رضایت متقاضیان زیادی را به دست آورده است.
مراکز عرضه پارکت مدرن ترک فلور مدرن

مزایا و معایب استفاده از پارکت فلور

مزایا و معایب استفاده از پارکت فلور یکی از انواع کفپوش های پرطرفدار پارکت می باشد که دارای انواع مختلفی بوده و از رنگ های متنوعی برخوردار می باشد و این روزها در برندهای گوناگون ایرانی و خارجی در کشور مشاهده می شود که یکی از پرفروش ترین آنها پارکت فلور است که مزیت های این پارکت عبارتند از: مقاوم بودن در برابر رطوبت و آب که در آشپزخانه نیز می توان از آن استفاده کرد. قابلیت شستشو را دارد و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته همچنین عایق خوبی برای گرما و سرما و صدا می باشد. در مقابل اشتعال و حرارت مقاوم است و مقاومت خوبی در مقابل لک و ترک خوردگی از خود نشان می دهد همچنین در برابر انواع باکتری، کپک و قارچ بسیار مقاوم می باشد.
با توجه به مزیت های فراوان این محصول معایب آن بسیار کم بوده و شاید بتوان به مقاومت کم آنها در سیستم های گرمایشی و سرمایشی از کف اشاره نمود.

وارد کننده پارکت مدرن ترک فلور مدرن

وارد کننده پارکت مدرن ترک فلور مدرن شرکت بازرگانی وارد کننده پارکت ترک فلور این محصول را با کیفیتی عالی و در انواع رنگ های متنوع و زیبا وارد کشور می کند و به دلیل کاربرد فراوان و دوام بالا مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است. یکی از مراکز فروش و عرضه پارکت مدرن همین شرکت می باشد و برای اطلاع از نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند. از مزایای خرید از این مرکز می توان به ارائه کالابی درجه یک، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *